• چهارشنبه / ۹ تیر ۱۳۹۵ / ۱۳:۱۰
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 95040105125
  • خبرنگار : 71461

بیانیه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در آستانه روز قدس

روز قدس، روز هشدار به عادی‌سازی روابط با رژیم کودک‌کش است

روز قدس، روز هشدار به عادی‌سازی روابط با رژیم کودک‌کش است

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با صدور بیانیه‌ای، مردم قهرمان ایران و آزادگان جهان را به شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، متن این بیانیه به شرح زیر است:

«باسمه تعالی

روز قدس روز حیات اسلام است.

امام خمینی (ره)

سال‌ها از اعلام روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران می‌گذرد و هر روز با جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، حقانیت تأکید امام راحل عظیم‌الشان بر توجه مسلمانان جهان به این دشمن اسلام، بشریت و انسانیت بیش از گذشته آشکارتر می‌شود.

از کشتن کودکان بی‌گناه فلسطین تا ترور دانشمندان سربلند هسته‌ای ایران اسلامی و تا بمباران زن و پیر و جوان، همه فهرستی بلند از جنایات این رژیم سفاک را در برابر دیدگان بشر امروز قرار داده است.

حمایت آشکار و پنهان رژیم صهیونیستی از گروه‌های تروریستی تکفیری که آتش فتنه را در بین مسلمانان برافروخته‌اند، آخرین اقدامی است که این رژیم بدان دست یازدیده و جای هیچ تردیدی را برای مسلمانان جهان برای مقابله با این شهر مطلق باقی نگذاشته است.

لذا بر مسلمانان است تا با پیروی از رهنمودها و روشنگری‌های ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) با پرهیز از اختلافات، در روز جهانی قدس، خشم و نفرت خویش را نثار این رژیم غاصب نموده و ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین و آرمان‌ رهایی قدس به برخی حکومت‌های منطقه برای عادی‌سازی روابط با این رژیم کودک‌کش هشدار دهند.

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی همگام با آزادی‌خواهان جهان در این راهپیمایی باشکوه شرکت نموده و ملت بزرگ و قهرمان ایران و مسلمانان جهان را به حضوری دشمن‌شکن در این رستاخیز حمایت از مظلوم فرا می‌خواند.»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha