• چهارشنبه / ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ / ۱۴:۵۱
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 95050108079
  • منبع : نمایندگی کردستان

برگزاری آزمون استخدامی فراگیر دانشگاه‌ها در بهمن ماه

برگزاری آزمون استخدامی فراگیر دانشگاه‌ها در بهمن ماه

معاون اداری و مالی و مدیریت منابع وزارت علوم از برگزاری آزمون استخدامی فراگیر دانشگاه‌های کشور در بهمن ماه خبر داد و گفت: 1800 نیروی قراردادی نیز تبدیل وضعیت می‌شوند.

به گزارش ایسنا، محمد حسین امید، امروز(13 مرداد) در گردهمایی معاونان اداری مالی دانشگاه‌های سراسر کشور، اظهار کرد: در سال جاری طی توافقی که با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور صورت گرفته است، آزمون استخدامی فراگیر دانشگاه‌ها در بهمن ماه سال جاری توسط سازمان سنجش برگزار خواهد شد و نتایج سه برابر ظرفیت آن در اردیبهشت ماه اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه تمامی افراد دارای رشته‌های مورد نیاز استخدامی می‌توانند در این آزمون شرکت کنند اما اولویت استخدام با نیروهای قراردادی است، خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته، نیروهای پذیرش شده در آزمون استخدامی همزمان با آغاز سال تحصیلی کار خود را آغاز می‌کنند.

وی همچنین از تبدیل وضعیت 1800 نفر نیروی قراردادی دانشگاه‌های کشور خبر داد و تصریح کرد: این افراد شش سال قبل در آزمون ادواری شرکت کرده‌اند و نیاز به آزمون مجدد ندارند.

امید ادامه داد: سال گذشته به دلیل عدم تخصیص اعتبارات، سال خوبی برای دانشگاه‌های کشور نبود و علیرغم تلاش‌های فراوان برای تخصیص اعتبارات، این امر محقق نشد و مشکلاتی را به وجود آورد.

وی به تامین و تجهیز دانشگاه‌های کشور اشاره کرد و گفت: در این رابطه امسال رشد 200 درصدی داشته‌ایم.

معاون اداری و مالی و مدیریت منابع وزارت علوم از عدم تحقق اعتبار به بخش پژوهش خبر داد و اعلام کرد: علیرغم عدم تخصیص بودجه بخش پژوهش دانشگاه‌ها نیز، دانشگاه‌ها به سوی پژوهش محوری سوق داده شده‌اند.

وی در ادامه سال جاری را بدترین سال مالی دانشگاه‌های کشور دانست و اعلام کرد: پیش بینی بودجه 95، هشت هزار و 700 میلیارد تومان بود که شش هزار و 600 میلیارد آن تحقق یافت.

امید همچنین امسال را بهترین موقعیت برای مستند سازی دانشگاه‌های کشور دانست و از مسئولان دانشگاه‌ها خواست تا در صورتی که زمین‌هایی بدون سند دارند، امسال نسبت به مستندسازی آنها اقدام کنند.

انتهای پیام
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha