• دوشنبه / ۸ شهریور ۱۳۹۵ / ۰۶:۵۳
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 95060804838
  • منبع : بنیاد شهید

شهیدی: حراست، چشم و بازوی بنیاد شهید و مسئولان آن است

شهیدی: حراست، چشم و بازوی بنیاد شهید و مسئولان آن است

نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: حراست، چشم و بازوی بنیاد و مسئولان آن است.

به گزارش ایسنا،حجت‌الاسلام ‌والمسلمین شهیدی در دیدار با مدیرکل و کارکنان حراست مرکزی بنیاد با بیان اینکه حراست، چشم و بازوی بنیاد و مسئولان آن است، گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران مسئولیت و رسالت سنگینی بر عهده دارد و انتظارات از آن متفاوت است و امنیت بنیاد و همچنین جامعه ایثارگری در گرو هوشیاری و خدمات شماست. کارکنان حراست بنیاد باید برای همه کارکنان الگو بوده و بهترین‌ها برای فعالیت در این بخش انتخاب شوند.
وی همچنین درباره کارت شناسایی جدید الکترونیکی کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران که در این جلسه رونمایی شد، گفت: طراحی و انجام امور صدور این کارت کار خوب و پرزحمتی است و با توجه به نکات در نظر گرفته شده در این کارت امکان سوء استفاده از آن بسیار سخت است و باید از دست اندرکاران تهیه آن تشکر کرد.

سجاد قاسمی مدیرکل دفتر مرکزی حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این مراسم گفت: با گذشت چندین سال از تجمیع سه نهاد ایثارگری و تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، لزوم استفاده کارکنان بنیاد از کارت شناسایی جدید با امکانات به روز احساس می شد و در همین راستا تصمیم به طراحی کارت شناسایی الکترونیکی جدیدی گرفته شد که امور مربوط به این کار در حدود 8 ماه به طول انجامید.

قاسمی ادامه داد: برای این کارت موارد امنیتی متعددی در نظر گرفته شده است و با توجه به حافظه داخلی کارت، 3 کاربری «کارت شناسایی»، «حضور و غیاب و کنترل تردد» و «کارت خدمات رفاهی» برای آن در نظر گرفته شده است. بخش خدمات رفاهی این کارت با همکاری معاونت توسعه بنیاد شهید و امور ایثارگران در بردارنده مواردی چون «بن کارت خرید کالا از شرکت تعاونی بنیاد و سایر فروشگاه های طرف قرارداد »، «خرید اعتباری غذا از سلف سرویس بنیاد» و «کارت عضویت در کتابخانه و سایر مجموعه های تفریحی و عمومی طرف قرارداد بنیاد» است.
وی در ادامه به توضیح نکات امنیتی در نظر گرفته شده برای این کارت و نحوه طراحی آن پرداخت.
انتهای پیام
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha