• سه‌شنبه / ۹ شهریور ۱۳۹۵ / ۱۱:۴۹
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 95060905921
  • منبع : بنیاد شهید

بهره‌برداری از یادمان شهدا در مدارس میانه

بهره‌برداری از یادمان شهدا در مدارس میانه

با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی و مسئولان شهرستان میانه،یادمان شهدا و ساماندهی گلزار شهدای دبیرستان دخترانه زینبیه و دبستان ثارالله میانه به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایسنا، همزمان با هفته دولت یادمان شهدای و ساماندهی گلزار شهدای دبیرستان دخترانه زینبیه و دبستان ثارالله میانه به بهره‌برداری رسید و دست‌اندرکاران این پروژه تجلیل و تکریم شدند.

قاسم صمدیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی در این مراسم با تبریک هفته دولت و تسلیت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات مسئولان امر در احداث یادمان و ساماندهی مزار مطهر شهدا زینبیه و ثارالله گفت:شهدا به نوبه خود احساس وظیفه کرده و به نحو احسن ادای دین کردند و وظیفه بازماندگان و همرزمان شهدا  زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و بیان اهداف شهدا در جامعه است.
وی یادآور شد:نزدیک 30 سال از شهادت دلخراش فرزندان عزیز این مرز و بوم،در بمباران دبیرستان دخترانه زینبیه و دبستان ثارالله به خاک و خون کشیده شده‌اند، می‌گذرد و با عنایت به وضعیت بودجه‌های عمرانی و لزوم احدث یادمان و مناسب‌سازی و ساماندهی مزار مطهر شهدا، خادمان شهدا در بنیاد استان، شهرستان و دستگاههای شهرستانی، حداکثر تلاش خود را در اجرای این پروژه به کار بستند.

وی ابراز امیدواری کرد با رونمایی از این پروژه که جهت بهره‌مندی خانواده‌های شاهد و ایثارگر، مردم مومن و متدین منطقه، آماده شده، گامی در جهت رضایت الهی و خانواده‌های شاهد و ایثارگر برداشته شده باشد.

گلزار شهدای زینبیه و ثارالله به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران، با 42 مزار در فروردین 1394 در زمینی به مساحت  260متر مربع و با هزینه دو میلیارد ریال و با مشارکت 300 میلیون ریالی شهرداری و شورای شهر میانه به اتمام رسیده و مورد بهره‌برداری قرار گرفت .
انتهای پیام
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha