• شنبه / ۱۱ دی ۱۳۹۵ / ۲۱:۳۴
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 95101106869
  • خبرنگار : 71132

تصویب کلیات بودجه ۹۶ در کمیسیون تلفیق

تصویب کلیات بودجه ۹۶ در کمیسیون تلفیق

یک عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۶ از تصویب کلیات این لایحه در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی‌اصغر یوسف‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا درباره جزئیات جلسه امروز (شنبه) کمیسیون تلفیق اظهار کرد: در جلسه امروز که با حضور آقای دکتر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، ایشان ابتدا راجع به پیش‌بینی متغیرهای کلان، عملکرد بودجه، منابع و مصارف آن، آثار اقتصادی و تاثیر بودجه بر شاخص‌های کلان، تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و مالی، طرح‌های دولتی و موسسات انتفاعی وابسته به دولت، کلیاتی را بیان کرد و سپس کمیسیون وارد بحث و بررسی در مورد کلیات لایحه بودجه 96 شد.

یوسف‌نژاد ادامه داد: همچنین 3 نفر از نمایندگان (لاهوتی، پژمان‌فر و امیرآبادی) به عنوان مخالف و 3 نفر (یوسف‌نژاد، قوامی و فیضی) به عنوان موافق کلیات سخنرانی کردند.

همچنین نماینده مرکز پژوهش‌ها نیز نظر خود را درباره کلیات بودجه عنوان کرد و مجددا آقای نوبخت به ابهامات و سوالات نمایندگان پاسخ داد.

این عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 96 تصریح کرد: در نهایت براساس رای‌گیری صورت‌گرفته، کلیات لایحه بودجه با 32 رای موافق و 5 رای مخالف به تصویب رسید.

وی همچنین گفت: کمیسیون تلفیق بودجه در جلسه بعد وارد بررسی جزئیات در بخش درآمدی خواهد شد و مصوبات کمیسیون‌های تخصصی و پیشنهادات نمایندگان را مورد رسیدگی قرار می‌دهد و در ادامه نیز بخش هزینه‌ای مصوبات کمیسیون‌های تخصصی و پیشنهادات اعضا را بررسی خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۱۰-۱۱ ۲۲:۳۲

باعرض سلام خواهشمندم در مورد قانون اخذ گواهینامه رانندگی بدون پایان خدمت که در صحن علنی مجلس به تصویب رسیده و ریاست محترم جمهوری نامه تایید این قانون رو امضا کرد و تحویل مجلس داد با گذشت چندین ماه از تصویب ودستور ریاست محترم جمهوری هنوز به این امر که مشکل خیلی از جوانها رو حل میکند رسیدگی نمیشه لیکن خواهشمندم از افراد بالا رتبه که این متن رو میخوانند لطفا رسیدگی کنند باتشکر فرواوان