• یکشنبه / ۷ خرداد ۱۳۹۶ / ۱۰:۵۸
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 96030703806
  • منبع : روابط عمومی برنامه

«بازیگران «نفس» کلاه گیس به سر ندارند»

توضیحاتی درباره حجاب بازیگران سریال رمضانی + عکس

توضیحاتی درباره حجاب بازیگران سریال رمضانی + عکس

در حالی که پخش قسمت اول «نفس» این فرضیه را در بین تعدادی از مخاطبان تقویت کرده که برخی بازیگران این سریال از کلاه گیس استفاده کرده‌اند، اما اینگونه نیست.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی سریال «نفس» در توضیحی درباره این سریال رمضانی اعلام کرد، «پیش از این در خبری که ۲۲ اردیبهشت ماه همراه با یک عکس در رسانه‌ها منتشر شده، اعلام شده بود عوامل سریال «نفس» برای ضبط صحنه‌های تروکاژی در خارج از کشور، به ارمنستان سفر کرده‌اند.

طی این سفر، تصاویری با حضور تعدادی از بازیگران ارمنی ساکن در کشور ارمنستان، با قرار گرفتن مقابل پرده ضبط شد تا بعدا از طریق جلوه‌های ویژه در پس زمینه تصاویری که در داخل کشور ضبط شده بودند، قرار بگیرد.

به طور معمول، به تصویر کشیدن پوششی دور از واقعیت در سریال‌هایی که به فضای کشور پیش از  انقلاب اسلامی مربوط می‌شوند، باعث انتقاد مخاطبان، ملموس نبودن فضا و غیرقابل باور بودن آثار اینچنینی منجر شده است.

از این رو با تمهیدی که عوامل سریال «نفس» به نویسندگی و کارگردانی جلیل سامان اندیشیدند، بنا شد برای نزدیک شدن به واقعیت آن سال‌ها، برخی تصاویر در خارج از کشور و با حضور بازیگران خارجی ضبط شود.»

«نفس» در ایام ماه مبارک رمضان هر شب ساعت ۲۱ از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود و روز بعد ساعت ۰۰:۳۰ بامداد، ۱۰ صبح و ۱۶ بعد از ظهر بازپخش می‌شود.

همچنین شبکه افق نیز پخش این سریال را با قدری تأخیر آغاز می کند و مخاطبان شنبه تا چهارشنبه ها، هر شب ساعت ۲۳:۳۰ و روز بعد ساعت های ۹:۳۰ و ۱۴:۳۰ شاهد پخش این اثر هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۶-۰۳-۰۷ ۲۳:۵۳

سلام،طاعاتتون قبول حق، اینکه از بازیگران ارمنی خارج ازکشور در فضای کروماکی استفاده میشه، حضور بازیگر بی حجاب رو در سریالهای صداوسیما توجیه نمیکنه! این عذربدترازگناه هست، که خودش ترویج بی حجابی هست،کسی هست که ندونه اینا همش برای عادی سازی این مطلب در کشور هست؟؟ اونم پیرو اصلاحات آمریکایی و آزادی های غربی مدنظر دولت جناب روحانی؟؟؟ مسئولین باید تصاویر زنان بی حجاب روحذف کنند وپاسخگوی نظام جمهوری اسلامی باشند

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۰ ۱۱:۴۶

منم همین نظر رو تاییید میکنم لزومی نداره ترویج بی حجابی داده شه از شبکه افق بعیده این سریال رو پخش کنه!!!!

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۷ ۰۲:۳۶

✳️ در ستایش جلیل سامان ، پرچم دار رسوایی منافقین! 🔹جلیل سامان را نمیشناختم، تا سال 89 که ارمغان تاریکی پخش شد. سریالی عاشقانه با موضوع منافقین! ارمغان تاریکیِ او، روشنایی را برای ما به ارمغان آورد. برای ما دهه شصتیها که هیچ نمی دانستیم از آنچه در دهه شصت گذشته است. ما فقط نامی از منافقین یا همان گروهک مجاهدین خلق شنیده بودیم و بس. جلیل سامان ، پلیدی این گروهک منفور را نشانمان داد. 🔹ارمغان تاریکی به شدت مورد استقبال مردم قرار گرفت. چند سال گذشت و دومین پرده از چهره منافقین برداشته شد. این بار هم توسط جلیل سامان، با شاهکار پروانه 🔹دوباره عاشقی و دوباره منافقین! اما این بار از دریچه ای دیگر و جذاب تر! اصلا نگاه عمیق و جدید سامان به مفهوم عشق ، تلنگری است به نسل جوان. 🔹و حالا بعد از 4 سال سه گانه سامان به پرده آخر رسیده. سریال نفس که قرار است نَفَس منافقینی را بِبُرد که سالها نفس ایرانیان را بریدند. مشتاقانه چشم به راهش بودیم ولی با پخش دو قسمت از آن گروهی شروع به جنجال سازی کردند. آنهم به بهانه نمایش چند زن بیحجاب در پس زمینه چند صحنه! فریاد و واویلا سر داده اند که این تبلیغ و ترویج بی حجابی است و مردم را دعوت به اعتراض کرده اند!! 🔹اتفاقا یکی از نقاط قوت کارهای جلیل سامان، فضا سازی دقیق و طراحی صحنه و لباس است که اجرای آن به سختی صورت میگیرد ولی به شدت در باورپذیری مخاطب تاثیرگذار است. در همین راستا از چند زن غیر مسلمان تصویربرداری کرده اند و با جلوه های کامپیوتری در سریال گنجانده اند. 🔺برخی اصل قضیه را که شیوه کار سازمان مجاهدین خلق است،رها کرده اند و به فرعی ترین وجه سریال یعنی چند تصویر مات در پس زمینه چند صحنه چسبیده اند!! متنی را نوشته اند و در شبکه های مجازی تکلیف مدارانه! دست به دست میکنند! 🔺اما آنچه در متن مذکور بشدت مرا متاثر کرد جمله ای بود که در وصف جلیل سامان گفته اند:👇 "قطعا سازندگان آن قصد عادی سازی پخش این تصاویر وپس از آن ترویج بی حجابی در جامعه را دارند" 🔺واقعا جای تاسف دارد!! شما جلیل سامان را می شناسید که اینقدر راحت برچسب به او می زنید؟؟ سابقه او را سوای این سه سریال نگاه کنید! همه کارهایش ارزشمند و از سرِ دغدغه! 🔹کسی که سه شاهکار جذاب در نقد منافقین ساخته ، قصد ترویج بی حجابی دارد؟؟