• یکشنبه / ۷ آبان ۱۳۹۶ / ۲۰:۴۵
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 96080704259
  • خبرنگار : 71461

آیت‌الله صدیقی در غرفه ایسنا:

دشمن جنگ فرهنگی و اقتصادی علیه ما به راه انداخته است

دشمن جنگ فرهنگی و اقتصادی علیه ما به راه انداخته است

خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان اینکه دشمن در جنگ نظامی نتوانست علیه ما کاری انجام دهد، گفت: اکنون دشمن جنگ فرهنگی و اقتصادی بر علیه ما به راه انداخته است تا بتواند از این طریق به اهداف خود برسد.

آیت الله کاظم صدیقی با حضور در غرفه خبرگزاری ایسنا در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها گفت: خدا را شاکریم که این خبرگزاری مربوط به جوانان خواهر و برادر ما در حال فعالیت است و جوانان انقلابی در جبهه‌ای از مقاومت جمع شده‌اند و فعالیت می‌کنند. رسالت خبرنگاری در قدم اول رسالت تشخیص اولویت‌هاست و در قدم بعدی صداقت، شناخت دشمن و بعد هنر است.

وی خاطرنشان کرد: امروز مساله مهم و روز که مقام معظم رهبری بارها به آن اشاره داشته‌اند اقتصاد مقاومتی است. دنیا با ما جنگ نظامی داشت و حاصل جنگ نظامی ما قدرتمندی ایران در بین کشورهای سلطه‌گر جهان و منطقه بوده است و اکنون ما به قدرت منطقه ای تبدیل شده‌ایم.

خطیب موقت نماز جمعه تهران تصریح کرد: قدرت های غارتگر همگی از ما حساب می‌برند و اکنون علیه ما دو جنگ فرهنگی و اقتصادی به راه انداخته‌اند که مقام معظم رهبری بارها درباره هجمه‌های فرهنگی و اقتصادی سخنانی ارزشمند و گوهربار داشته‌اند که ما با پیروی از آنها می توانیم در این اقتصاد مقاومتی پیروز شویم.

آیت الله صدیقی یادآور شد: اقتصاد مقاومتی درختی است که ما باید آن را آبیاری کنیم تا به ثمر برسد. در این راستا باید به مساله توسعه اقتصادی و بهره گیری از امکانات و ظرفیت‌های داخلی جوانان و نخبگان خودمان اهتمام و توجه ویژه ای داشته باشیم. همچنین منابع زیرزمینی و سرمایه‌هایی همچون آب و خاک ما که در هر منطقه ای فصلی متفاوت داریم می تواند در راستای شکوفایی اقتصادی بسیار کارآمد و مفید باشد.

وی بیان کرد: استفاده از جوانان نخبه در مسیر توسعه و رشد اقتصادی می تواند سهم بسزایی در اقتصاد مقاومتی داشته باشد و ما باید از اقتصادی که فقط متکی به دولت است عبور کنیم و به یک اقتصاد مردمی و بروکراسی برسیم. ما با مساله مالیات‌هایی که در کشور داریم اگر بیانات مقام معظم رهبری در آنها اجرایی شود و دستگاه‌ها بتوانند مطالبات رهبر را اجرایی کنند می‌توانیم به اقتصاد مقاومتی و شکوفا برسیم.

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: اقتصاد مقاومتی باید در راس تمام امور باشد و ما باید با پیروی از ولایت و جهاد مردمی در برابر هجمه‌های دنیا بایستیم و خود را در برابر آنها مقاوم کنیم. اگر از این پیچ نیز عبور کنیم و پیروزی فرهنگی نیز برسیم قطعا حرف اول را در تمام مسائل جهان می‌زنیم و ان شاءالله اینگونه اقدامات زمینه ساز ظهور می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha