• دوشنبه / ۸ مرداد ۱۳۹۷ / ۱۲:۲۷
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 97050804257
  • خبرنگار : 71219

ساختمان موسسه هنرمندان پیشکسوت بازسازی می‌شود

ساختمان موسسه هنرمندان  پیشکسوت بازسازی می‌شود

جلسه هماهنگی بازسازی ساختمان موسسه هنرمندان پیشکسوت برگزار شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت، جلسه هماهنگی و پیگیری بازسازی ساختمان موسسه هنرمندان پیشکسوت با حضور علی اصغر کاراندیش ـ معاون توسعه مدیریت و منابع وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی ، محمود عزیزی رئیس هیات مدیره  و سیدعباس عظیمی مدیر عامل موسسه روز یکشنبه 7 مردادماه در این معاونت برگزار شد.

در این نشست معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همواره حامی هنرمندان به ویژه هنرمندان پیشکسوت است که عمری را صرف اعتلای فرهنگ و هنر کشور کرده‌اند.

کاراندیش در ادامه افزود: معاونت توسعه و مدیریت وزارت ارشاد در موضوع بازسازی ساختمان موسسه نیز تمام تلاش خود را همچون گذشته برای حل و فصل مشکلات انجام خواهد داد.

در این جلسه عزیزی هنرمند پیشکسوت سینما ، تئاتر و تلویزیون  به نمایندگی از اعضای موسسه از زحمات و پیگیری‌های کاراندیش، مدیران ذیربط و همکارانشان برای بازسازی ساختمان تشکر کرد و در ادامه نیز عظیمی گزارشی از آخرین وضعیت موجود و موانع و مشکلات بوجود آمده در مسیر بازسازی ارائه و خواستار حمایت‌های دلسوزانه و مستمر کاراندیش همچون گذشته شد.

این نشست روز یکشنبه ٧ مرداد ٩٧ در دفتر معاونت توسعه مدیریت و منابع تشکیل شد.

به گزارش ایسنا، تابستان سال 1395 موسسه هنرمندان پیشکسوت به ساختمان جدیدی که گفته شد از سوی دولت خریداری شده است منتقل شد و با توجه به قدمت 50 ساله ساختمان نیاز به یکسری تعمیر و بازسازی داشت.

آن زمان مدیران این موسسه با هماهنگی‌هایی که انجام داده بودند برای تعمیر و بازسازی اقدام کردند و در حال گرفتن مجوز بودند که ساختمان پلمب شد و بعد با فک پلمب در طول یک سال بعد از آن اقدامات نهایی برای انتقال سند و قطعی شدن خرید این ساختمان، در وزارت فرهنگ روند بازسازی دنبال شد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha