• چهارشنبه / ۱۲ دی ۱۳۹۷ / ۱۳:۲۰
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 97101206583
  • خبرنگار : 71356

دادستان تهران: با رانندگان مست برخورد می‌شود

دادستان تهران: با رانندگان مست برخورد می‌شود

دادستان تهران بر برخورد با رانندگانی که در حال مستی پشت ماشین می‌نشینند و توقیف خودروی آنها تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، عباس جعفری دولت آبادی با اشاره به گزارشات واصله از پلیس درباره رانندگی حین مستی، اظهار کرد: رانندگی حین مستی در تمام دنیا جرم است و در کشور اسلامی مثل ایران هم که بر مبنای دین دارد اداره می‌شود کسی به خودش اجازه بدهد علاوه بر اینکه مست است پشت ماشین بنشیند و خطر برای دیگران ایجاد کند هم جرم است.

وی ادامه داد: اتفاق تلخی که افتاد، عده‌ای مشروب تقلبی خوردند  و تعداد زیادی فوت کردند و عده‌ای هم برای آنها دلسوزی کردند.

دادستان تهران با بیان اینکه ما امروز داریم خطرات را در کشور می‌بینیم، اظهار کرد: عده‌ای دارند تجارت مشروب تقلبی می‌کنن و جان عده‌ای را می‌گیرند. عده‌ای مشروب می‌خورند و در خیابان و اتوبان پشت ماشین می‌نشینند و توقع دارند با آنها برخورد نشود.

وی تصریح کرد: من اعلام می‌کنم که پلیس در توقیف این خودروها تردید نکند و تا انقضای زمان هم رفع توقیف نکند. لغو دستور توقیف با دادستان یا معاون او یا دادگاه است و تا انقضای زمان یا لغو دستور، پلیس نباید این کار را انجام دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۷-۱۰-۱۲ ۱۳:۴۱

آقای ایسنا! جون مادرت حرفای این دادستان را پوشش نده بخدا حرص آدم از این حرفا در میاد. اینا اصلا جون آدما براشون مهم نیست بخدا...

avatar
۱۳۹۷-۱۰-۱۲ ۱۳:۴۷

کسی برای اونها دلسوزی نکرده . الکل هم مثل مواد مخدر یه مشکله و باید درست حل بشه..آیا درسته بگیم اگر کسی معتاد شد هر بلایی سرش اومد به درک .پس این همه کمپ و کلاس روانشناسی و آگاهی‌دهی و هزینه که میشه برای چیه...در حالی که برخی مراجع مواد مخدر رو هم حرام اعلام کردن...در مورد الکل هم همینه و فعالان اجتماعی خواستن حالا ممکنه شرایطش سخت‌تر باشه به دلیل اینکه در دین صراحت بیشتری در موردش هست..یه فعال اجتماعی و جامعه شناس و آسیب شناس نمیتونه اول عینک قضاوت رو بزنه بعد شروع کنه به درمان دردهای جامعه ...

avatar
۱۳۹۷-۱۰-۱۳ ۲۲:۵۷

نمی‌دونم رو چه حساب و منطقی الکل و مواد مخدر رو با هم مساوی اعلام کردین در حالی که این دوتا تفاوت های بنیادی با هم دارند چه از لحاظ خطرات و چه از لحاظ شرعی بهتره اینارو لااقل بذارید مراجع ذیصلاح اظهار نظر کنند