• سه‌شنبه / ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۳:۳۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400032518498
  • خبرنگار : 30054

سه واقعیت درباره "پادویش" که احتمالا از آنها بی خبرید

سه واقعیت درباره "پادویش" که احتمالا از آنها بی خبرید

امروزه نرم افزارهای امنیتی زیادی در عرصه بین المللی عرضه شده اند. از محصولاتی که به شدت در عرصه بین المللی نیز مورد توجه قرار گرفته، گروه محصولات پادویش می باشد. در این متن سعی داریم به بررسی تاثیرات تکنولوژی محصولات پادویش در دنیای دیجیتال بپردازیم.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام پادویش، میان محصولاتی که به امنیت سایبری پرداخته اند رقابت تنگاتنگی شکل گرفته است. این محصولات از سوی برندهای مختلفی ارائه شده است. هر کدام از این برندها با ارائه تکنولوژی های پیشرفته سعی دارند سهم بازار خود را افزایش دهند. یکی از آنها برند پادویش می باشد. پادویش محصولات امنیتی خود را با تکنولوژی های پیشرفته ای ارائه داده است. تکنولوژی هایی که در عرصه بین الملل تاثیرات شگفتی را به همراه داشته است. در ادامه به بررسی هر یک از این تاثیرات خواهیم پرداخت:

1- اسناد منتشر شده توسط اسنودن در سایت ویکی لیکس:

ویکی لیکس یک سایت افشاگر است که در سال های گذشته اسناد جنجالی زیادی را علیه سازمان CIA و سیاستمداران آمریکایی فاش کرده است. اگر در سایت ویکی لیکس عبارت "پادویش" را جستجو نمایید، 18 نتیجه قابل مشاهده می باشد.

با بررسی نتایج مذکور متوجه خواهید شد که این موارد مربوط به یکی از بزرگترین حملات جاسوسی قرن به نام “Vault7” می باشد. اسناد Vault7  آخرین افشای ویکی لیکس بوده و حاوی فایل‌های اطلاعاتی محرمانه مربوط به ابزارهای سایبری سازمان CIA می باشد. از جمله می توان به ابزارهای هک آیفون، انواع سیستم‌های عامل کامپیوتر، مرورگرهای شناخته شده و حتی تلویزیون‌های هوشمند اشاره نمود.

نتایج منتشر شده در وب سایت ویکی لیکس بیانگر این است که آنتی ویروس پادویش با ابزارهای جاسوسی آژانس امنیت ملی آمریکا (NSA) مقابله کرده و آنها را مسدود نموده است.

2- حملات سهمگین بد افزار واناکرای

در سال 2017 میلادی، حمله سایبری عظیمی در جهان اتفاق افتاد که این حملات توسط بدافزار واناکرای صورت گرفت. واناکرای نوعی ویروس کامپیوتری است که اطلاعات کاربر را قفل کرده و برای پس دادن آنها از کاربران طلب پول می نمایند که آنها را باجگیر می نامند.

باج افزار واناکرای بیش از 230 هزار رایانه در 150 کشور را مورد حمله قرار داد. پس از مدتی شرکت های امنیتی و محصولات آنتی ویروس در جهان با انتشار بروزرسانی برای نرم افزارهای خود توانستند ادامه حملات این باجگیر خطرناک را خنثی سازند. اما اطلاعات قفل شده کاربران برای همیشه از دست رفت و واناکرای توانست میلیارد ها دلار خسارت به ایشان وارد نماید.

این اتفاقات در حالی به وقوع پیوست که ضد باجگیر پادویش از همان لحظه نخست و بدون دریافت هیچ گونه بروزرسانی توانست بدافزار واناکرای را شناسایی کرده و از حملات آن جلوگیری نماید. زیرا که ضدباج گیر پادویش به واسطه تکنولوژی رفتارشناسی، هوش مصنوعی و بدون نیاز به آشنایی قبلی، می تواند باج گیرها را شناسایی نماید. قابلیتی که سایر آنتی ویروس های مطرح دنیا از آن بی بهره اند.

3-گواهینامه مقابله 100% با باجگیرها توسط موسسه AV-test آلمان

موسسه معتبر بین المللی Av-test طبق آزمایش های مختلف خود روی انواع آنتی ویروس ها در پایان هر سال میلادی آنتی ویروس برتر را معرفی می کنند. گواهینامه های منتشر شده توسط این موسسه از اعتبار بسیار بالایی برخوردار می باشند.

آنتی ویروس پادویش به واسطه برخورداری از حفاظت 4 لایه خود در مقابله با بدافزار های باجگیر، تاییدیه موسسه Av-test را کسب نموده است. مطابق گواهی نامه موسسه Av-test پادویش توانایی شناسایی و مقابله با 100% بد افزارهای باج گیر را دارد. به عبارت دیگر هیچ کدام از باج افزارهای شناخته شده و حتی ناشناس، امکان نفوذ به رایانه هایی که روی آنها پادویش نصب شده اند، را ندارند.

تاثیرات بیان شده جایگاه ویژه ای را برای برند پادویش در میان برند های جهانی در حوزه امنیت سایبری به همراه داشته است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات پادویش می توانید به وب سایت آن به نشانی  https://www.mypadvish.ir مراجعه نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha