• پنجشنبه / ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۰:۴۸
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 1400032720002
  • خبرنگار : 71477

کاخ سفید از هدایای بایدن به پوتین در حاشیه اجلاس ژنو پرده برداشت

کاخ سفید از هدایای بایدن به پوتین در حاشیه اجلاس ژنو پرده برداشت

کاخ سفید اعلام کرد، رئیس جمهوری آمریکا در پایان نشست روز چهارشنبه‌اش با رئیس جمهوری روسیه در ژنو، به وی مجسمه‌ای کریستالی از یک گاومیش آمریکایی (بایسون آمریکایی) و یک عینک آفتابی خلبانی هدیه داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، یکی از مقامات کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد: جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا به ولادیمیر پوتین، همتای روس خود مجسمه‌ای کریستالی از یک گاومیش آمریکایی که تعبیر باشکوهی از باعظمت‌ترین پستاندار کشورمان و بیانگر قدرت، اتحاد و مقاومت است، هدیه داد. بایدن همچنین یک عینک آفتابی خلبانی ساخت شرکت راندولف آمریکا به پوتین تقدیم کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: در سال ۱۹۷۸ میلادی شرکت راندولف اینجینیرینگ به ارتش آمریکا پیوست تا عینک‌های آفتایی را مخصوص خلبان‌های جنگی تولید کند. از آن زمان تا کنون آنها در کارخانه‌شان در ماساچوست عینک‌های آفتابی بسیار باکیفیت و مقاومی را برای نیروهای ارتش آمریکا و شرکای ناتو ساخته‌اند.      

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۳-۲۷ ۱۵:۴۶

هر دو روباهی بیش نیستن .

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۲۷ ۱۷:۱۳

ایران توبخوان سوره ای ازاین مجمل را. وبدان گذشته ازچه کشورهایی ضربه خورده ای غروروتکبر بی جا خودبینی تک نفری رابگذارکناروبا دنیا دوست باش ماایرانی ها هم دل داریم آخه تاکی زندانی. زنذانی زندای باشیم. صادرات چه شد درآمدنفت چه شد فرارمغزها و.....دیگه تمام م م کنید.

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۲۸ ۱۳:۳۱

احسنت کاش همه ایران اینچنین تفکر روشن وبازی داشت آنوقت بود که ایران گلستان وبهشت روی زمین میشد.ن حالا ک همش میگن دشمن امریکا اسراییل وتمام دنیا وبدترین وبزرگترین خیانتها را در حق ما ملت خودشون میکنند که میایاردها بار لعت ونفرین خدا بر جسم وجان وفکر وندیشه پلید وخودخواهشان بادآمین یارب

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۲۷ ۱۷:۲۰

اینو مدعیان دشمن تراشی در ایران یاد بگیرند درعین مخالفت با یک دیگر اصل دیالکتیک را مراعات کرده بر سر یک میز می نشینند صحبت میکنند شاید گره ای از مشکلاتشان را حل کنند تنها دشمن تراشهای ایران هستند که بویی از سیاست و زندگی مسالمت آمیز نبرده و ملت را در مخمصه انداخته برای بقای خود همیشه دشمن فرضی را دارند چون مملکت داری بلد نیستند و اقتصاد کشور را به بحران انداختند

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۲۷ ۲۰:۵۱

آمریکایی ها با این هدیه گوساله کریستالی به پوتین خواستند غیر مستقیم بگویند که تحریم های ایجاد شده برای کشور های دیگر انسانی نیست.

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۲۸ ۰۷:۳۰

تحفه احمقانه گاو‌ را به پوتین داده کاشکی پوتین هم مجسمه بلورین سگش را هدیه داده باشد

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۲۸ ۰۷:۵۷

یعنی مثل سران بیسواد و بیشعور ، آثار باستانی و عتیقه نایاب و بی نهایت با ارزش کشورش را هدیه نداد؟ خنجر قدیمی، سکه قدیمی، مجسمه قدیمی از تاریخ و تمدن کسورش را نداد؟!!!!!

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۲۸ ۰۹:۴۲

احسنت بر بایدن