• جمعه / ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۰:۲۳
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1400032820683
  • خبرنگار : 71431

توصیه انتخاباتی پلیس فتا به مدیران شبکه های اجتماعی

توصیه انتخاباتی پلیس فتا به مدیران شبکه های اجتماعی

رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتای ناجا با اشاره به نقش فضای مجازی در حضور گسترده مردم در انتخابات، به مدیران کانال‌ها و گروه‌ها در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی گفت که محتوا و تبلیغات انتخاباتی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی باید منطبق بر قوانین انتخاباتی باشد.

سرهنگ علی‌محمد رجبی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: فضای مجازی در راستای حضور پرشور مردم در انتخابات نقش غیرقابل انکاری دارد، از این رو محتوایی که در آن منتشر می‌شود هم دارای اهمیت بالایی است.

وی ادامه داد: به همین دلیل نیز مدیران کانال‌ها و گروه‌ها در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی باید توجه داشته باشند که انتشار محتوا و تبلیغات انتخاباتی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی باید منطبق بر قوانین انتخاباتی باشد. از جمله این مقررات این است که شبکه‌ها به هیچ وجه نباید پیش از اعلام رسمی نتایج انتخابات نسبت به انتشار نتایج احتمالی و ... اقدام کنند.

رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتای ناجا اضافه کرد: پلیس برابر مقررات با این موارد برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.