• شنبه / ۲ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۱:۱۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400050200634
  • خبرنگار : 30054

برتری راهبند های خودرویی دژبان

برتری راهبند های خودرویی دژبان

کنترل تردد ماشین ها و به طور کلی وسایل نقلیه یکی مهم ترین موضوعاتی است که هر سازمان و یا مجتمع بزرگی به آن توجه ویژه ای دارد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام دژبان، دزدان و سارقین همیشه به دنبال یک روزنه ای برای ورود به بخش های داخلی ساختمان هستند که ورود از طریق پارکینگ از جمله اولین راه هایی است که به آن فکر می کنند. راهبند های خودرویی علاوه بر تامین امنیت مجموعه شما تردد خودرو های ورودی و خروجی را تسهیل می بخشد.

ما در این مقاله سعی داریم شما را با یکی از تولید کنندگان داخلی راهبند به نام دژبان آشنا کنیم. این مجموعه با بیش از ۲۰ سال سابقه درخشان در حوزه تولید محصولات امنیتی و حراستی مثل گیت کنترل تردد یکی از قطب های فعال در این صنعت به شمار می رود که محصولات خود را در بالا ترین سطح کیفی با پایین ترین قیمت ممکن در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

با روی آوردن افراد به زندگی شهری و افزایش چشم گیر شهر نشینی، ساختمان ها و مجتمع هایی با تعداد واحد زیاد یکی از کاربردی ترین راحل هایی بود که موجب سامان دادن به این حجم از تراکم در کلان شهر هایی مانند تهران بود. کنترل تردد در این مجتمع ها از اهیمت ویژه ای برخوردار بود از طرفی پیشرفت تکنولوژی موجب شده است افراد به دنبال استفاده وسایل و دستگاه هایی بروند که به حداقل نیروی انسانی نیاز داشته باشد چرا که علاوه بر کاهش هزینه های جاری یک مجموعه، احتمال رخ دادن خطا در آن به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می کند. راهبند های خودرویی یکی از تکنولوژی هایی بود که امروزه کاربرد بسیاری دارد چرا که استفاده از این دستگاه به ایجاد حس امنیت در ساکنین ساختمان و حفظ جان و مال آن ها به کمک شایانی می کند. از این رو برند های مطرح داخلی و خارجی بسیاری اقدام به انواع مختلف این محصول کرده اند اما مجموعه دژبان با به کار گیری مهندسان و نخبان ایرانی اقدام به تولید راهبند خودرویی جدیدی کرده اند که نسبت به سایر محصولات مشابه در بازار دارای مزایای بسیاری می باشد که ما در ادامه این مقاله سعی داریم شما را بیشتر با این محصول آشنا کنیم.

آشنایی با مزایای راهبند های خودرویی دژبان

آشنایی با محصول و خدمات و امکاناتی آن اولین قدمی است که افراد قبل از خرید به آن می پردازند به همین دلیل ما سعی کردیم در این مقاله راهبند دژبان را از همه جوانب بررسی کنیم و آن را به بهترین نحو ممکن خدمتتان معرفی کنیم.

اولین و مهم ترین موضوعی که در خصوص راهبند خودرویی وجود دارای که برتری این محصول را  نسبت به سایر محصولات مشابه را نشان می دهد سرعت عملکرد بالای این دستگاه است. سرعت عملکرد ۷ ثانیه ای این راهبند نشان از توان بالای موتور و کیفیت بالای آن می باشد.

طول بازوی این دستگاه بین ۳ تا ۵ متر قابل تغییر است که این امکان را به کاربر می دهد با توجه به فضای داخلی که در مبادی ورودی پارکینگ خود دارند، آن را مطابق نیاز خود تنظیم کند. علاوه بر آن شما می توانید این دستگاه را به انواع سیستم های کنترل تردد متصل کنید تا دستگاه به طور اتوماتیک برای خودرو های مجاز باز و بسته شود.

نکته جالب توجه دیگری که در خصوص راهبند دژبان وجود دارد و موجب برتری آن می شود قابلیت کار کرد این دستگاه در بازه دمایی گسترده بدون هیچ گونه اختلالی است. دمای قابل کار این دستگاه  ۳۰ الی ۸۰ درجه سانتی گراد می باشد. در نتیجه شما می توانید بدون نگرانی در خصوص دمای پارکینگ خود از این دسگاه استفاده نمایید.

مجموعه دژبان راحتی و آرامش مشتریان خود را رد الویت کارهای خود قرار داده است به طوری که با ارائه گارانتی ۱۲ ماهه و خدمات ۱۲۰ ماهه به شما عزیزان اعلام می دارد که تضمین محصولات خود را به شما مشتریان محترم ارائه می کند در نتیجه شما می توانید با خیالی آسوده این محصول را برای مجتمع خود خریداری کنید و در صورت بروز هرگونه خطا یا ایرادی با پشتیبانی مجموعه دژبان تماس حاصل نمایید تا کارشناسان آن ها ر کوتاه ترین زمان نسبت به رفع مشکل شما اقدام نمایند.

جالب است بدانید که راهبند دژبان امکان اتصال  به UPSرا برای شما فراهم می آورد که از برتری های این دستگاه از سایر برند های موجود در بازار است. چراغ راهنمایی متصل به راهبند، خلاص کن برای زمان قطعی برق و چشمی اولتراسونیک از دیگر تجهیزاتی هستند که این دستگاه به آن ها مجهز می باشد. همچنین شما می توانید با توجه به نیاز خود ریسه نور، چشمی و یا پلاک خوان به این دستگاه متصل کنید و از قابلیت های این ستگاه بهره مند شوید.

و در آخر جنس این سازه فلزی از آلیاژ ورق فولادی با رنگ الکترو استاتیک است که از بهترین آلیاژ های موجود در بازار ساخته شده است تا محصولی با کیفیت و در عین حال زیبا در اختیار هموطنان عزیزمان قرار بگیرد.

مواردی که در این مقاله به آن ها اشاره شد تنها گوشه ای از هزاران مزیت راهبند خودرویی دژبان است که نشان از برتری این محصول نسبت به محصولات مشابه در بازار دارد. شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص این محصول به سایت دژبان مراجعه نمایید و یا با کارشناسان مجموعه تماس حاصل نمایید. با توجه به این که راهبند دژبان یک محصول کاملا ایرانی است و دارای قیمت معقول تری نسبت به  برند های خارجی است تا بتواند در جهت خدمت به شما عزیزان گام بردارد.

انتهای رپرتاژ آگهی