• شنبه / ۲۹ آبان ۱۴۰۰ / ۱۰:۳۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400082922354
  • خبرنگار : 30054

آموزش رایگان آشپزی و شیرینی‌پزی

آموزش رایگان آشپزی و شیرینی‌پزی

شاید برای شما نیز آشپزی چالشی بزرگ در زندگی تان محسوب گردد و یا حتی آشپزی را یک مهارت و هنر بدانید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آموزشگاه آریا تهران، در صورتی که در زمینه آشپزی و شیرینی پزی علاقه‌ای دارید، برای شکوفایی استعداد آشپزی و پیگیری علایق خود به cc و یا شعبات آن در کلان شهرها مراجعه کنید. ما تمامی این مهارت و هنر را در مدرسه آشپزی آریا تهران مطابق با روش‌های نوین دنیا به شما آموزش می‌دهیم.
برای شروع می‌توانید روی لینک زیر کلیک کنید.

آموزشگاه آشپزی

آموزش آشپزی از پایه

آموزش آشپزی از پایه

همان طور که می‌دانید برخلاف ظاهر ساده و آسان، آشپزی یک هنر پیچیده شناخته شده است. شما برای تهیه یک غذای معمولی می‌توانید انواع رسپی‌های مختلف با مواداولیه گوناگون جستجو کنید که هر کدام از رسپی‌ها مطابق با ذائقه و طبع فرد، ممکن است افزودنی‌هایی داشته باشد. رسپی و پخت غذاها، سبب شده تا دست پخت های گوناگونی برای افراد در یک نوع غذا ایجاد کند.
آشپزی نیازمند وقت و حوصله بسیاری است. از این رو امروزه افراد کمی برای آشپزی وقت می‌گذارند و بیشتر آماده یادگیری غذاهای فست فودی و یا غذاهای کبابی که زمان کمتری برای آماده شدن می‌خواهد، هستند.
اگر اصول آشپزی را از پایه یاد بگیرید، می‌توانید با مهارت تمام ادویه و مواداولیه هماهنگ با یکدیگر را ترکیب کنید و غذایی خوشمزه با رسپی مخصوص به خود را ارائه دهید. تغییر در مواداولیه و چاشنی غذاها و کباب‌ها، به طور کل رسپی و طعم غذا را تغییر می‌دهد.
آموزشگاه آشپزی آریا تهران، شما را از ابتدایی‌ترین نکات آشپزی تا پیشرفته‌ترین اصول و مهارت‌های آشپزی مطلع کرده و تمامی فوت و فن‌های آشپزی را به طور خلاصه و کاربردی در اختیار شما علاقمندان هنر آشپزی قرار می‌دهد.
اگر حوصله آشپزی را ندارید و یا ترجیحا علاقه‌مند به غذاهای کبابی هستید، بهتر است در دوره غذاهای کبابی که در بخش آموزشگاه آشپزی کباب به صورت جداگانه قرار گرفته است، شرکت کنید و مهارت‌های خود را افزایش دهید.

آموزش رایگان آشپزی

آموزش آشپزی به جهت اینکه با مواداولیه رنگارنگ و ترکیب آن‌ها سر و کار دارید، کاری بسیار جالب است. آموزش آشپزی به نوعی هم جنبه آموزشی دارد و هم به نوعی سرگرم‌کننده می‌باشد. بسیاری از سایت‌های آموزشی، آموزش آشپزی‌های گوناگون را به طور رایگان در اختیار بازدید کنندگان قرار می‌دهند.
همان طور که گفته شد، آموزشگاه آشپزی آریا تهران، به عنوان اولین آموزش دهنده‌ای است که تمامی نکات و خواص غذاها و مواداولیه به کار رفته در آن را به شرکت‌کنندگان آموزش می‌دهد تا با خیال راحت غذا را مطابق میل افراد خانواده درست کنند.
برای اطمینان از شیوه صحیح آموزش مدرسه آشپزی آریا تهران، چند مورد از رسپی های پر طرفدار را به صورت رایگان در اختیار شرکت کنندگان قرار می دهد و بعد از تایید شدن می توانند در دوره مربوطه خود در مدرسه آشپزی شرکت کنند.
مزیت‌ها، نقاط قوت و کیفیت آموزشی که در مدرسه آشپزی آریا تهران به شرکت کنندگان دوره آموزش آشپزی و یا غذاهای کبابی عرضه می گردد، سبب شده تا به عنوان بهترین مدرسه آشپزی در تهران شناخته شود.

آموزش آشپزی برای نوجوانان

محور اصلی آموزش آشپزی برای نوجوانان، مباحث پایه و اولیه با آسان ترین روش ها است. روند اموزش آشپزی برای نوجوانان، به سادگی بزرگسالان نیست و باید به صورت تدریجی و بر حسب علاقه آنان آموزش داده شود. اگر نوجوان به آشپزی علاقه ای داشته باشد ممکن است با آموزش اشتباه و خسته کننده نسبت به علاقه خود احساس نا امیدی کند و آموزش را متوقف کند.
پس اگر در نوجوان خود علاقه به آشپزی و شیرینی پزی را حس می کنید، علاقه او را جدی بگیرید شاید علاقه شخصی نوجوان شما، تخصص آینده وی محسوب گردد.

آموزش شیرینی پزی

آموزش شیرینی پزی

شیرینی پزی یکی دیگر از هنرهای حیطه آشپزی است. شیرینی جزء جدایی ناپذیر خانه ها است. مصارف بسیاری در مراسمات و حتی دورهمی های کوچک دارد. روزانه مدل های مختلفی از انواع رسپی‌های شیرینی‌پزی در سایت‌های مختلف ارائه می‌شود. رسپی شیرینی پزی نیز مانند آشپزی تحت تاثیر نوع مواد اولیه و ترکیب آن‌ها با یکدیگر متفاوت است از این رو شیرینی‌پزی هر شخص با شخصی دیگر متمایز است.
آموزش شیرینی‌پزی به صورت آنلاین و حضوری در مدرسه آشپزی آموزشگاه آریا تهران که از لحاظ برگزاری دوره‌ها و کیفیت آموزشی در رده برتری قرار دارد، امکان‌پذیر است. آموزش صدها مدل رسپی شیرینی‌پزی، کیک و دسر یکی دیگر از مزیت‌های دوره آموزشی این موسسه محسوب می‌گردد. آموزشگاه آریا تهران به لحاظ ارائه مدرک فنی حرفه‌ای شیرینی‌پزی و مدرک بین‌المللی شیرینی‌پزی در رده برتری قرار دارد و به همین سبب افراد زیادی در دوره‌های آموزش شیرینی‌پزی این موسسه شرکت می‌کنند.
برای شروع روی لینک زیر کلیک کنید:

 آموزش کیک پزی

هزینه کلاس شیرینی پزی

هزینه کلاس شیرینی پزی در آموزشگاه آریا تهران نصبت به سایر رقبا بسیار مقرون به صرفه بوده. این در حالی است که این آموزشگاه ارئه دهنده آموزش با کیفیت بالا و مدرک بین المللی است. برای اطلاع از قیمت‌ها روی لینک زیر کلیک کنید.

هزینه کلاس شیرینی پزی

وب سایت آریا تهران: www.aryatehran.com
شماره تماس: 02166919634 الی 6 و 09020055503

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha