• یکشنبه / ۷ آذر ۱۴۰۰ / ۱۲:۳۳
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1400090705050
  • خبرنگار : 71505

تعیین تکلیف پنج پلاک ثبتی برای باغ بودن یا نبودن در جلسه امروز شورای شهر

تعیین تکلیف پنج پلاک ثبتی برای باغ بودن یا نبودن در جلسه امروز شورای شهر

اعضای شورای اسلامی شهر تهران در جلسه امروز یکشنبه پنج پلاک ثبتی در تهران را در خصوص باغ بودن یا نبودن تعیین تکلیف کردند.

به گزارش ایسنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران در بیست و هفتمین جلسه علنی این شورا بررسی پلاک ثبتی های مختلف درباره باغ بودن یا نبودن را در دستور کار خود داشتند که در همین راستا عباسی رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران به پلاک ثبتی ۴.۱۶۶۳ اشاره کرد و افزود: این زمین به مساحت ۴۰۳۰ متر مربع در منطقه ۲۱ واقع شده است. حد نصاب درختان آن ۱۹۷ اصله است که در حال حاضر ۲۰۴ اصله درخت در این زمین گزارش شده است. بر همین اساس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران رای به باغ بودن این زمین داده است.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران نهایتا با ۱۵ رای موافق با نظر کمیسیون شهرسازی و معماری مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

عباسی به پلاک ثبتی ۶۹.۸۰۹.۲ اشاره کرد و افزود: این زمین به مساحت ۱۵۶۶ متر مربع در منطقه یک واقع شده و در پهنه G قرار گرفته است. بر همین اساس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران رای به باغ بودن این زمین داده است.

اعضای شورای شهر تهران نهایتا با ۱۸ رای با نظر کمیسیون شهرسازی شورا مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

در ادامه جلسه رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران به پلاک ثبتی ۶۸.۵۱۶.۸ اشاره کرد و افزود: این زمین در منطقه یک واقع شده که در سند آن قید باغ بودن آمده است. بر همین اساس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران رأی به باغ بودن این زمین داده است.

اعضای شورای شهر تهران نیز با ۱۵ رأی موافق با نظر کمیسیون شهرسازی مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

عباسی به پلاک ثبتی ۳۷.۲۶۳۹.۱۰۹ اشاره کرد و افزود: این زمین به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع در منطقه ۳ واقع شده و در حال حاضر ۳۳ اصله درخت دارد.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران پس از بحث و بررسی نهایتا تصمیم گرفتند پرونده این پلاک ثبتی برای بررسی های بیشتر به کمیسیون برگشت داده شود.

عباسی به پلاک ثبتی ۶۸.۳۸۷۹ اشاره کرد و افزود: این زمین به مساحت ۳۱۰۸ متر مربع در منطقه یک واقع شده که کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران نیز رأی به باغ بودن این زمین داده است.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز نهایتا با ۱۵ رأی موافق با نظر کمیسیون شهرسازی شورا مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کرده است.

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران به پلاک ثبتی دیگری به مساحت ۱۰۳۸ متر مربع واقع در منطقه یک اشاره کرد و افزود: این زمین حد نصاب ۳۶ اصله درخت را دارد که بر اساس گزارش ها در حال حاضر دارای ۵۶ اصله درخت است. بر همین اساس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران رأی به باغ بودن این زمین داده است.

اعضای شورای شهر تهران نیز نهایتا با ۱۶ رأی موافق با نظر کمیسیون شهرسازی شورا مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha