• دوشنبه / ۲۷ دی ۱۴۰۰ / ۰۹:۳۳
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 1400102719798
  • خبرنگار : 71429

بازدید دبیر ستاد حقوق بشر از معاونت حقوقی، امور مجلس و دولت فرماندهی کل انتظامی

بازدید دبیر ستاد حقوق بشر از معاونت حقوقی، امور مجلس و دولت فرماندهی کل انتظامی

دبیر ستاد حقوق بشر و معاون امور بین الملل قوه قضاییه از معاونت حقوقی، امور مجلس و دولت فرماندهی کل انتظامی، بازدید کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، عصر روز یکشنبه مورخ ۲۶ دی ماه ۱۴۰۰ کاظم غریب آبادی، دبیر ستاد حقوق بشر و معاون امور بین الملل قوه قضائیه به دعوت سردار اسکندری معاون حقوقی، امور مجلس و دولت فرماندهی کل انتظامی، در مرکز این فرماندهی حضور یافت.

در این ملاقات، سردار اسکندری ضمن تشریح ساختار جدید فرماندهی کل انتظامی و ارتقا بخش های مختلف این نیرو، توضیحات مبسوطی را درخصوص ارتقاء مسئولیت پذیری و عملکرد پلیس در حوزه های حقوق شهروندی، ساماندهی ضابطان، آموزش اساتید، فرماندهان، مدیران و ضابطان ارائه داد.

دبیر ستاد حقوق بشر و معاون امور بین الملل قوه قضائیه نیز ضمن قدردانی از مسئولیت پذیری و تعاملات سازنده این نیرو از جمله بخش‌هایی مانند مبارزه با مواد مخدر، اینترپل و پلیس فتا با ستاد حقوق بشر، تبادل تجربیات و افزایش همکاری ها را ضرورتی انکارناپذیر دانست.

غریب آبادی همچنین آمادگی ستاد حقوق بشر و معاونت امور بین الملل قوه قضائیه برای برگزاری کارگاه های آموزشی مشترک و همچنین همکاری های علمی و آموزشی با فرماندهی کل انتظامی را اعلام نمود.

دبیر ستاد حقوق بشر در این نشست، اعمال تحریم های حقوق بشری از سوی آمریکا، انگلیس و اتحادیه اروپا علیه برخی عوامل و واحدهای نیروی انتظامی را اقدامی کاملا سیاسی و مزورانه خواند و گفت: نیروی انتظامی نقش مهمی در برقراری امنیت و نظم در جامعه دارد و این قبیل اقدامات فریبکارانه غربی ها، خللی بر روحیه خستگی ناپذیر مجاهدان این نیرو وارد نخواهد کرد.

در این نشست، تنی چند از فرماندهان و مسؤولان بخش های مختلف نیروی انتظامی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha