• پنجشنبه / ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۴:۱۲
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1401062418434
  • منبع : شهرداری تهران

آماده‌باش آتش‌نشانی برای راهپیمایی جاماندگان اربعین در تهران

آماده‌باش آتش‌نشانی برای راهپیمایی جاماندگان اربعین در تهران
عکس آرشیوی است

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران تمهیدات آتش‌نشانی برای راهپیمایی جاماندگان اربعین را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، واحد کیانی درباره تمهیدات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران برای تأمین ایمنی مراسم  راهپیمایی جاماندگان اربعین در پایتخت گفت: علاوه بر آماده‌باش کامل تمام 133 ایستگاه آتش‌نشانی در پایتخت، ، گروه‌هایی از آتش‌نشانان شامل 280 نفر آتش‌نشان به همراه 50 دستگاه انواع خودروهای سنگین، 56 دستگاه خودروی سبک و موتورسیکلت در 46نقطه از مسیرهای مشخص شده، مستقر می‌شوند و تا پایان مراسم و عادی شدن رفت و آمد حضور خواهند داشت و وضعیت ایمنی محدوده تحت پوشش خود را کنترل خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: درطول برگزاری این مراسم، مدیران ارشد عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران نیز به صورت سیار مشغول گشت‌زنی خواهند شد و علاوه بر نظارت بر اوضاع ایمنی، بر فعالیت‌های آتش‌نشانان نیز سرکشی خواهند کرد.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی تهران با اشاره به برپایی سه موکب در طول مسیر و پذیرایی از شرکت‌کنندگان در این مراسم نیز گفت: در این موکب ها اقدامات فرهنگی و آموزشی نیز صورت می‌گیرد.

کیانی افزود: در روزهای گذشته کارشناسان آتش‌نشانی ایمنی موکب‌های مختلف را که در طول این مسیر برپا می شود مورد بررسی قرار داده و موارد ناایمنی با همکاری عوامل شهرداری رفع شده است.

بر اساس اعلام آتش‌نشانی تهران، معاون عملیات سازمان آتش نشانی تهران از شهروندانی که در این مراسم شرکت می‌کنند خواست همکاری لازم را با نیروهای امدادی و آتش‌نشانی داشته باشند و در صورت مشاهده هر گونه حادثه احتمالی، با حفظ خونسردی از محل حادثه فاصله گرفته و بلافاصله مراتب را به سامانه 125 و یا گروه های استقراری آتش‌نشانی اطلاع دهند.

همزمان با اربعین سرور سالار شهیدان حضرت ابا عبدالحسین(ع) و مراسم بزرگ پیاده‌روی در مسیرهای نجف و کربلا، مراسم راهپیمایی مردم تهران نیز با عنوان جاماندگان اربعین در مسیرهای مختلف در شهر تهران شامل میدان امام حسین(ع) به سمت حرم عبدالعظیم(ع) شهرری صورت می‌گیرد و شرکت‌کنندگان از صبح روز شنبه 26 مهر ماه امسال در این دو مسیر، به پیاده‌روی وعزاداری می‌پردازند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha