• شنبه / ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۷:۴۲
  • دسته‌بندی: عمران و اشتغال
  • کد خبر: 1402051408423
  • خبرنگار : 71541

تاخیر پرواز نجف - تهران، بلیت مشهد را برای مسافران به ارمغان آورد

تاخیر پرواز نجف - تهران، بلیت مشهد را برای مسافران به ارمغان آورد

سخنگوی ایران‌ایر با اشاره به تاخیر چند ساعته در مسیر نجف به تهران گفت: با دستور مدیرعامل ایران‌ایر مقرر شد به همه مسافران، بلیت رفت و برگشت در مسیر مشهد مقدس اعطا شود.

به گزارش ایسنا، حسام قربانعلی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تاخیر پرواز نجف- تهران به شماره ۵۳۱۸ توضیح داد: بامداد امروز و با دستور مدیر عامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، جلسه اضطراری درباره تاخیر در مسیر نجف به تهران برگزار شد و همه معاونت‌ها و اداره‌های درگیر در انجام این عملیات نسبت به پیشامد مذکور پاسخگو بودند.

وی ادامه داد: با توجه به این‌که همه مسافران این پرواز ولی‌نعمتان و زائران عتبات عالیات هستند، با دستور مدیر عامل ایران‌ایر مقرر شد به همه مسافران بلیت رفت و برگشت در مسیر مشهد مقدس اعطا شود.

سخنگوی هواپیمایی هما ادامه داد: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با عذرخواهی بابت این پیشامد، خود را مکلف به پاسخگویی به درخواست همه مسافران می‌داند و امیدواریم با پیگیری‌های بیشتر و مجدانه از بروز پیشامدهای این‌چنینی جلوگیری کنیم، هرچند برخی تاخیرها غیرقابل پیش‌بینی است. ما به‌دنبال جلب رضایت حداکثری آحاد ملت در پروازها هستیم و امیدواریم بتوانیم با بالاترین ضریب ایمنی و ارایه بهترین خدمات پاسخگوی مسافران در تمام نقاط کشور باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۵-۱۴ ۱۹:۲۳

باز هم دم مدیر عامل ایران ایر گرم واقعا مرد بوده با این حرکتی که انجام داده درود به شرفت .شرکت هواپیماهایی هستن که حتی جواب سلام هم نمیدن بابت تاخیر ولی درود به شرفت قطعا همه راضی هستن و بابت تاخیر گله و شکایتی نمیکنن

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۱۵ ۱۱:۱۱

دستشون درد نکنه، سال ۹۲ پرواز تبریز به بغداد با ۱۲ ساعت تاخیر انجام شد و شرکت هواپیمایی هم همین شرکت هما بود، کلا یک روز که قرار بود در کاظمین اقامت داشته باشیم، تبدیل شد به ۲ ساعت و هیچ کسی پاسخ گو نبود. نمی دونم شاید چون زائران این پرواز تهرانی بودن ازشون دلجویی شد!