• جمعه / ۳ آذر ۱۴۰۲ / ۱۸:۳۸
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1402090301764
  • خبرنگار : 71592

تظاهرات در سراسر جهان در حمایت از غزه و محکومیت نسل‌کشی رژیم صهیونیستی

تظاهرات در سراسر جهان در حمایت از غزه و محکومیت نسل‌کشی رژیم صهیونیستی

مردم در کشورهای مختلف در سراسر جهان امروز جمعه برای ابراز همبستگی با فلسطین اشغالی و مخالفت با نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه تظاهرات کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت خبری المیادین، در لبنان، تظاهرکنندگان ضمن ترتیب دادن تجمعی در بیروت خواهان پایان دادن به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه شدند. آنها با سردادن شعارهایی به مقاومت و مردم ثابت قدم فلسطین درود فرستادند.

در یمن صبح امروز راهپیمایی‌های گسترده‌ای در چهار میدان استان صعده در شمال یمن و همچنین راهپیمایی در استان صنعا در حمایت از تصمیمات جنبش‌های جهاد و مقاومت و پایداری مردم فلسطین در روزهای حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه برگزار شد.

تظاهرات در سراسر جهان در حمایت از غزه و محکومیت نسل‌کشی رژیم صهیونیستی

مردم در این راهپیمایی‌ها با صدور بیانیه‌هایی ضمن تاکید بر حمایت از انتخاب‌های جنبش‌های جهاد و مقاومت و پایداری مردم فلسطین، عملیات نیروهای مسلح یمن در حمایت از غزه و عملیات مقاومت اسلامی در لبنان و عراق را تبریک گفتند.

تظاهرکنندگان خواهان تحریم کالاهای رژیم صهیونیستی و آمریکا شدند چرا که این امر موجب حمایت از اقتصاد این دو طرف و تامین منابع مالی جنگ‌های آنها علیه نوار غزه و ملت عرب می‌شود.

در بحرین نیز مردم پس از اقامه نماز جمعه راهپیمایی کرده و در حمایت از مردم غزه و مخالفت با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی شعار سر دادند.

در اردن هزاران تن از مردم این کشور در پاسخ به فراخوان گزدان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی حماس در حمایت از نوار غزه راهپیمایی کردند. آنها با در دست داشتن پلاکاردهایی شعارهایی در حمایت از مقاومت سر دادند.

در قطر هم مردم پس از اقامه نماز جمعه در حمایت از نوار غزه و فلسطین اشغالی تظاهرات کردند.

در سیدنی، پایتخت استرالیا هم هزاران دانش‌آموز در تظاهرات گسترده‌ای در همبستگی با فلسطین اشغالی و نوار غزه در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی شرکت کردند.

دانش آموزان با در دست داشتن پلاکاردهایی خواستار آزادی فلسطین و پایان دادن به بمباران‌هایی شدند که هزاران کودک را در نوار غزه به شهادت رساند.

در توکیو پایتخت ژاپن هم مردم در حمایت از فلسطین در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی تجمع کرده و خواهان آزادی آن و توقف نسل‌کشی رژیم صهیونیستی شدند.

تظاهرات در سراسر جهان در حمایت از غزه و محکومیت نسل‌کشی رژیم صهیونیستی

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha