• سه‌شنبه / ۱۴ آذر ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۷
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1402091410090
  • خبرنگار : 71457

امیر قطر: برای جامعه بین‌الملل ننگ است که اجازه دهد جنایت غزه ادامه یابد

امیر قطر: برای جامعه بین‌الملل ننگ است که اجازه دهد جنایت غزه ادامه یابد

امیر قطر اعلام کرد: برای جامعه بین‌الملل شرم آور و ننگ است که اجازه ادامه یافتن جنایت شنیع در غزه را بدهد.

به گزارش ایسنا، تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر در چهل و چهارمین نشست سران شورای همکاری خلیج فارس گفت: نشست سران ما در سایه ادامه فاجعه و بحران انسانی بی‌سابقه در نوار غزه برگزار می‌شود.

وی عنوان داشت: دفاع از خود بر اشغالگر انطباق نمی‌یابد و مجوز کشتارهای جمعی را به اسرائیل نمی‌دهد. ننگی بر جامعه بین‌الملل است که اجازه ادامه یافتن جنایت شنیع در غزه را بدهد.

امیر قطر خاطرنشان کرد: ما مجدداً هدف قرار دادن غیرنظامیان از تمامی تابعیت‌ها، ادیان و نژادها را محکوم می‌کنیم. ما خواسته خود را برای انجام تحقیقات بین‌المللی در خصوص کشتارهایی که اسرائیل مرتکب می‌شود، تکرار می‌کنیم.

شورای همکاری خلیج فارس خواستار آتش‌بس و ورود کمک ها به غزه است

جاسم البدیوی، دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس نیز موضع کشورهای این شورا در پشتیبانی از مردم فلسطین را ستود و تاکید کرد که تضمین امنیت کشورهای حوزه خلیج فارس مرتبط با ثبات خاورمیانه است.

وی بر خطر ادامه اشغالگری و محرومیت مردم فلسطین از حقوقشان تاکید کرد و خواهان به جریان افتادن روند مسالمت‌آمیز معتبری شد که به راهکار دو دولتی در راستای تحقق صلح و امنیت در منطقه بینجامد.

البدیوی با بیان اینکه موضع کشورهای عرب حوزه خلیج فارس نسبت به مساله فلسطین در حال حاضر ادامه مواضع پیشین است، خواهان برقراری آتش‌بس و وارد کردن کمک‌ها به غزه شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۴ ۱۶:۱۵

دست دادن با رییس جمهور اسراییل ننگین تر از سکوت غرب است به امیر قطر باید گفت :... بی غیرت 🫵

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۴ ۲۰:۰۴

مردک با خوشرویی رئیس جنایتکار اسرائیل تحویل میگیری؟

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۴ ۲۱:۴۷

ننگ بر جهان که از پس اسراییل نمیخواد بر بیاد

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۴ ۲۲:۰۴

برای عربها ننگه که دارند برادران عربشان را قتل‌عام می‌کنند و هنوز مثل نامردها دارند تماشا می‌کنند

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۴ ۲۲:۴۹

کلامی از عروس

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۴ ۲۳:۲۷

ننگ برای کسانی هستند که بهانه دست اسرائیل دادن و الان دارن در پناه شما در هتلهاتون خوش گذرونی میکنن فارغ از آوارگی و مصیبت های مردم غزه هستند

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۴ ۲۳:۵۰

مسلمانان جهان هرزجر و مصیبتی که میبینند بخاطر غرب زدگی و ناتوانی دولتمردان عربستان و امارات و بحرین میباشد وآنها شجاعت و شهامت ملتهای خودشان را برای حکم رانی خود نادیده میگیرند.

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۵ ۰۵:۰۰

بیشتر از جامعه جهانی این ننگ بزرگ تاریخی برای کشورهای غرب به ظاهر مسلمان ولی در عمل یهودی صهیونیست که تا امروز آشکارا و پنهان دارند در این جنایت سهم خود را مثل صهیونیستها میبرند و از صهیونیستها خیلی هم صهیونیست شدن باشد به وقتش به پای مقاومت خواهند افتاد و عربهای صهیونیست بزودی خواهند دید که این مقاومت است که بودن و نبودن آنها را باید قبول بکند حالا بروند دنبال صهیونیستهای که خودشان میگویند ما می جنگیم چون موجودیت ما به خطر افتاده است .

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۵ ۰۷:۴۹

برای اعراب بدتر ننگ است که اعراب فلسطین خصوصا کودکان و زنان بدست صهیونیست‌های وحشی اسراییل تکه پاره بشن

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۵ ۰۸:۱۷

دمکراسی غرب

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۵ ۰۸:۲۰

برای جامعه اعراب این بیشترین ننگ است که با رژیم کثافت صهیونیست رابطه هادی سازی برقرار کند و همکیشان خود را رها

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۵ ۱۲:۱۱

سلام این موضع امیر محترم قطر درست ترین موضع گیری هست همین گونه موضع شورای همکاری خلیج فارس هم که همین موضع گیری هستد بسیار در سوی یگانگی جامعه بشری وعدالت مستقر هست امیدوارم که دولت اسرائیل که آنها هم آلت دست سیاست سلطه جهانی آمریکا در برنامه ریزیهایش برای این سلطه هستند متوجه شوند که دو دولت مستقل در آن منطقه درست ترین شکل امکان حیات هست برای آنها ومردم فلسطین و دولت های عرب و شورای خلیج فارس این را حتما پیگیر خواهند بود وبه نفع یهودیان و هم مردم فلسطین هست تمکین کنند از این موضع تا از برنامه ریزی آمریکا نجات یابند

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۵ ۲۰:۰۳

خودت یک صهیونیزم هستی ، تو مگر با اسرائیل پیمان دوستی نیستی ،

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۵ ۲۲:۱۶

برای شما اعراب بیشتر ننگه. شرافت اعراب فقط یه. قصه بوده

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۶ ۰۴:۱۷

جناب پادشاه قطر،شما که اینهمه تلاش کردید،آیا آمریکا به احترام همکاریهای شما اعتنایی کرد؟در جمع اعراب بر علیه ایران تصمیمهای جاه طلبانه میگیرید ،آیا بعنوان یک کشور مسلمان وهم کیش با سایر اعراب منطقه نباید برضد این جنایات متحد شوید؟تاریخ اینهمه خیانت را فراموش نخواهد کرد،

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۶ ۱۰:۴۰

واقعا شما عربها اینقدر بی فکریت .واقعا واقعا یعنی فکر می‌کنید آمریکا اروپا دوستان شما هستند .اینجور ۱۷ هزار آدم بی گناه کشته شود بی تفاوت به جان شما عربها هستند.اصلا برا شون مهم نیستید .حالا حی ازشون پیروی کنید