• یکشنبه / ۱۰ دی ۱۴۰۲ / ۲۲:۲۷
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1402101007004
  • خبرنگار : 71592

وزیر خارجه اردن: با برنامه‌های نتانیاهو، ۲۰۲۴ سال مرگ خواهد بود

وزیر خارجه اردن: با برنامه‌های نتانیاهو، ۲۰۲۴ سال مرگ خواهد بود

وزیر خارجه اردن به‌مناسبت آغاز سال نو میلادی در توییتی نوشت که اگر جلوی دستورکارهای نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کرانه باختری گرفته نشود، سال ۲۰۲۴ سال مرگ خواهد بود.

به گزارش ایسنا، «ایمن الصفدی» وزیر خارجه اردن در این توییت نوشت: در سال ۲۰۲۳ اسرائیل، غزه را در معرض جنایات جنگی هولناکی قرار داد و کمیته عالی هیچ اقدامی برای جلوگیری از آن انجام نداد.

وی در ادامه افزود که این اقدامات نشان داد که سیستم بین‌المللی با استانداردهای دوگانه مواجه است.

به نقل از خبرگزاری آناتولی، الصفدی در ادامه نوشت: ۲۰۲۴ نیز سال مرگ خواهد بود، مگر اینکه برنامه (بنیامین نتانیاهو) نخست وزیر اسرائیل برای آتش زدن غزه، شعله ور کردن کرانه باختری و لبنان، کشاندن غرب به جنگ و نجات زندگی سیاسی خود لغو شود.

هنوز دفتر نتانیاهو به این اظهارات وزیر خارجه اردن پاسخ نداده است.

نوار غزه در حالی سال ۲۰۲۳ را پشت سر می‌گذارد که در پی حملات ارتش رژیم صهیونیستی به این منطقه تاکنون بیش از ۲۱ هزار فلسطینی شهید و بیش از ۵۶ هزار نفر دیگر زخمی شده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۱ ۰۶:۰۳

نتانیابو باید دادگاهی بشه،،،بخاطر نسل کشی،بایدن غلط،کرد که گفت حق دفاع داره،نگفت حق ریختن بمب رو سر زنو بچه داره،و نقض تمام قوانین،،،ترامپ و پمپو هم دادگاهی باید بشن ایران ول کن نیست، ،،ایران حق خودشو میگیره،،زمان روحانی نیست بخنده امتیازم بده،،۴۴ سال ،ترو جنک شیمایی اسیر ،گروهک چی فاکتور کنیم دیگه براشون زدن پرواز بندرعباس، کمک ب منافقین،تحریم دارو، و فرانسه فابیوس خون آلوده وارد کرد، ترور دانشمندان، وفکری زاده، ووک،،مهسا امینی رو پیرا هن عثمان نکید برا ما یک دنیا از این کثافت کاری هاتون هست،باید ببنديد شبکه منوتو و اینتراشغال رو

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۱ ۰۶:۰۴

سال مرگ نه.سال خودکشی یاسال سگ میری.یاسال هلاکت.

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۱ ۰۶:۵۳

هر کشور اسلامی اگر رابطه خود را با اسرائیل قطع کند اسرائیل نابودوخواهد شد .وجهان اسلام از فتنه موساد در امان خواهد بود لعنت بر بنیان گذاران اسرائیل کندن ای ریشه فاسد سخت وزمانی شده است هرکس هر خدمتی که باید بکند الان وقتش است فردا دیر است . ویهودیان اسرائیل را می سازند .

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۱ ۰۷:۱۷

سال ۲۰۲۴ سال پایان رژیم اشغالگر و تشگیل دادگاه های نورنبرگ برای رژیم جنایتکار و عاملان و هم دستان آنها که نقش در جنایت و مشارکت داشتن .و صهیونیستها در پایان خط تجاوز و اشغالگری قرار دارند و فرو پاشی صهیونیستهای بین الملی است .

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۱ ۰۹:۴۱

سلام خیلی وقت که مردید خودتون خبر ندارید فقط بدنتون گرمه