• جمعه / ۲۹ دی ۱۴۰۲ / ۰۷:۳۸
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1402102920437
  • خبرنگار : 71505

مدیرکل بازرسی استانداری تهران خبر داد

تشکیل ستاد پاسخگویی«برخط» به درخواست‌های مردمی همزمان با سفر رئیس جمهور به فیروزکوه و دماوند

تشکیل ستاد پاسخگویی«برخط» به درخواست‌های مردمی همزمان با سفر رئیس جمهور به فیروزکوه و دماوند

مدیرکل بازرسی استانداری تهران از تشکیل ستاد پاسخگویی «برخط» به درخواست‌های مردمی در سامانه «سامد» همزمان با سفر رئیس جمهور به شهرستان های فیروزکوه و دماوند خبر داد.

اسدالله تقی زاده در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح تشکیل ستاد ویژه پاسخگویی برخط گفت: همزمان با سفر رئیس‌جمهور به شهرستانهای فیروزکوه و دماوند پاسخگویی تلفنی در سامانه ارتباطی مردم با دولت (سامد) انجام شد. در حقیقت همزمان با این سفر پاسخگویی آنلاین و مشاوره و ثبت درخواست‌های مردمی در سامانه (سامد) با محوریت نهاد ریاست جمهوری و اداره کل بازرسی و ارتباط مردمی استانداری تهران انجام شد.

مدیر کل بازرسی استانداری تهران ادامه داد: در این برنامه که همزمان با این سفر صورت گرفت به منظور ثبت درخواست‌های مردم با رئیس‌جمهور و راهنمایی و مشاوره در ارتباط با موارد اعلامی، اقدامات لازم صورت پذیرفته و خط ارتباطی ۱۱۱ فعال و همکاران معاونت ارتباط مردمی بیش از ۳۰۰ مورد پاسخگویی داشتند.

وی تأکید کرد: دریافت و پردازش نامه های مردمی در سفر نیز یکی از اقدامات اجرایی بود که با نظارت و هماهنگی مرکز ارتباط مردمی نهاد ریاست جمهوری صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha