• چهارشنبه / ۲ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۷:۱۴
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1402120201450
  • خبرنگار : 90047

شهردار تهران:

مسابقات قهرمان شهر سال آینده بین المللی برگزار می شود

مسابقات قهرمان شهر سال آینده بین المللی برگزار می شود

شهردار تهران ضمن بیان اینکه یکی از مهم‌ترین وظایف شهرداری‌ها در دنیا رشد و توسعه ورزش همگانی در جامعه است، گفت: قصد داریم سال آینده مسابقات ورزشی قهرمانی شهر را به‌صورت بین‌المللی برگزار کنیم.

به گزارش ایسنا، علیرضا زاکانی در مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات ورزشی قهرمانی شهر یا شهر قهرمان که با حضور کیومرث هاشمی - وزیر ورزش و جوانان، مهدی چمران - رئیس شورای شهر، حسین اوجاقی - مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری، محمد مومنی عضو هیات مدیره استقلال، رضا حسن زاده، مهدی امیرآبادی - پیشکسوتان استقلال، محمدامین توکلی زاده - معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ، علی اکبر حیدری پیشکسوت کشتی و جمعی از نمایندگان مجلس در سالن دوازده هزار نفری آزادی برگزار شد،  به رقابت های قهرمانی شهر اشاره کرد و گفت: در اولین سال برگزاری این رویداد شاهد حضور ۶۰۰ هزار شهروند وعلاقه‌مند به ورزش بودیم که امسال به یک میلیون نفر افزایش پیدا کرده است.

شهردار تهران افزود: امسال در رقابت‌های قهرمان شهر شاهد حمایت ۱۵ کلانشهر بودیم که در برگزاری هر چه باشکوه تر این رویداد به ما کمک کردند. ما نیز مفتخریم ورزش عمومی و همگانی را در سطح کشور ترویج دهیم زیرا در حاشیه این رویداد می توانیم استعدادهای زیادی را کشف و شناسایی کنیم.

وی ادامه داد: به طور قطع این رقابت ها توانسته بیش از پیش روحیه ورزش دوستی را در جامعه ایجاد کند. در قهرمان شهر یا شهر قهرمان توانستیم جامعه شهروندی را به سمت ورزش همگانی سوق دهیم.

زاکانی تصریح کرد: یکی از مهم ترین وظایف شهرداری ها در دنیا رشد و توسعه ورزش همگانی در جامعه است، ما نیز قصد داریم با حمایت دولت سیزدهم، وزیر ورزش و استانداری تهران زمینه رشد ورزش را در پایتخت فراهم کنیم و سال آینده این رویداد ورزشی را به صورت بین المللی برگزار کنیم.

در ادامه این مراسم محمد امین توکلی زاده به اختتامیه دومین دوره رقابت های قهرمانی شهر پرداخت و گفت: امسال شاهد حضور یک میلیون نفر شهروند علاقه‌مند به ورزش در این رویداد ورزشی بودیم که نسبت به سال گذشته شاهد افزایش چند برابری شرکت‌کنندگان این رقابت ها بودیم.

وی افزود: امسال این رقابت ها در ۱۰ رشته مردان و ۱۰ رشته زنان به صورت انفرادی و تیمی برگزار شد که هدف از اجرای آن رشد و پیشرفت ورزش همگانی در بین خانواده ها بود. تصمیم داریم سال آینده رقابت های قهرمان شهر را به صورت بین المللی در کشورهای اسلامی برگزار کنیم.

مسابقات قهرمان شهر سال آینده بین المللی برگزار می شود

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha