• جمعه / ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۹
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 1402121812865
  • خبرنگار : 90067

تاکر کارلسون سخنرانی بایدن را «تاریک‌ترین و غیرآمریکایی‌ترین» خواند

تاکر کارلسون سخنرانی بایدن را «تاریک‌ترین و غیرآمریکایی‌ترین» خواند

تاکر کارلسون، روزنامه‌نگار مشهور آمریکایی امروز جمعه، سخنرانی جو بایدن در کنگره را «احتمالاً تاریک‌ترین و غیر آمریکایی‌ترین گفتار» که تاکنون توسط یک رئیس جمهور ایالات متحده ارائه شده است، خواند و گفت موضوع این سخنرانی به جای تمرکز بر روی منافع ملی ایالات متحده بر دادن میلیاردها دلار کمک نظامی به اوکراین متمرکز بود.

به گزارش ایسنا، تاکر کارلسون که چندی پیش با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه حضوری گفت‌وگو کرده بود، در حساب کاربری خود در X نوشت: این احتمالاً تاریک‌ترین و غیر آمریکایی‌ترین سخنرانی است که تاکنون توسط یک رئیس جمهور آمریکایی گفته شده است.

روزنامه‌نگار آمریکایی سخنرانی رئیس جمهور را «دروغ» توصیف کرد و گفت که بایدن «به سرعت توضیح داد که اولویت اصلی او هیچ ارتباطی با آمریکا ندارد» و مربوط به «ارسال میلیاردها دلار بیشتر به اوکراین» بود.

کارلسون وشت: دروغ بعد از دروغ! "اوکراین می‌تواند روسیه را متوقف کند." نه! نمی‌تواند. این روند بیش از دو سال است که ادامه دارد. "ناتو از همیشه قوی‌تر است." نه! این نیست ... این صحبت دیوانه‌وار بود. 

بایدن سخنرانی «وضعیت کشور» خود را پنجشنبه شب به وقت محلی در کنگره ایالات متحده ارائه داد. این سخنرانی در میان تلاش‌های واشنگتن برای ارائه کمک‌های بیشتر به اوکراین برای استفاده در درگیری خود با روسیه انجام می‌شود. با این حال، برخی از قانونگذاران جمهوریخواه از کنگره و دولت بایدن خواسته‌اند تا قبل از تصویب کمک‌های خارجی بیشتر، به امنیت مرزی بپردازد.

رئیس جمهور بایدن از کنگره ایالات متحده خواست تا لایحه کمک‌های خارجی 118 میلیارد دلاری را تصویب کند که شامل اصلاحات سیاست مرزی است. این لایحه ماه گذشته توسط جمهوریخواهان مجلس سنا در اثر نگرانی‌هایی که برای حل بحران مرزی وجود دارد، مسدود شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha