• چهارشنبه / ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۵
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403011506660
  • خبرنگار : 71516

اذعان مقام آمریکایی به عمدی بودن حمله صهیونیست‌ها به امدادگران در غزه

اذعان مقام آمریکایی به عمدی بودن حمله صهیونیست‌ها به امدادگران در غزه

یک مقام آمریکایی تاکید کرد حمله رژیم صهیونیستی به امدادگران سازمان آشپزخانه مرکزی جهانی در غزه عمدی بوده است.

به گزارش ایسنا، یک مقام آمریکایی به روزنامه آمریکایی «پالتیکو» گفت: «حمله اسرائیل به امدادگران (سازمان  آشپزخانه مرکزی جهانی) در غزه عمدی به نظر می‌رسد.

این مقام مسؤول به کشته شدن شیرین ابوعاقله روزنامه نگار فلسطینی بر اثر شلیک گلوله سربازان صهیونیست اشاره کرد که هیچ کس به خاطر این حادثه مجازات نشد.

وی گفت: «اسرائیل هر آنچه لازم باشد برای حفظ وضعیت موجود انجام خواهد داد و خواهد گفت و من امید چندانی ندارم که تحقیقات آنها شفاف یا صادقانه باشد.»

مقامات آمریکایی به این روزنامه تاکید کردند که «از نحوه انجام تحقیقات اسرائیل در گذشته ناامید هستند و تردید دارند که پاسخگویی وجود داشته باشد».

یکی دیگر از مقامات آمریکایی اشاره کرد که حمله به امدادگران عمدی به نظر می‌رسد، چراکه شامل «سه حمله متوالی به سه خودرو بوده و این یک تصادف نبوده است».

وی افزود: «ما احمق نیستیم.»

به نوشته این روزنامه، کارمندان با خودروهایی با آرم مشخص در جاده‌ای که برای کامیون‌های کمک رسان در نظر گرفته شده بود حرکت می‌کردند که مورد حمله قرار گرفتند.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی همچنان به دنبال بهانه‌تراشی برای کشتن کارمندان «آشپزخانه مرکزی جهانی» در غزه است و مدعی است این حمله اشتباهی و غیر عمد و به دلیل وجود یک فرد مسلح در کاروان امدادرسانان بوده است، اما یک رسانه عبری زبان فاش کرد مأموریت این امدادرسانان با ارتش این رژیم هماهنگ شده بود.

در این راستا روزنامه هاآرتص به نقل از منابع امنیتی صهیونیست ادعا کرد: حمله ارتش اسرائیل به کاروان امدادرسانان که منجر به کشته شدن هفت تن از کارمندان آشپزخانه مرکزی جهانی شد به دلیل ظن وجود یک فرد مسلح در کاروان صورت گرفت.

این روزنامه اضافه کرد یک پهپاد سه موشک را به سمت این کاروان شلیک کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha