• چهارشنبه / ۹ اسفند ۱۳۸۵ / ۱۷:۴۳
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 8512-05704
  • خبرنگار : 71295

يك مقام مسوول در سفارتخانه‌ي ايران در ابوظبي: خروج جزايري از فرودگاه مهرآباد، دستگيري وي و تحويل به مقامات ايراني صحت ندارد

يك مقام مسوول در سفارتخانه‌ي ايران در ابوظبي:
خروج جزايري از فرودگاه مهرآباد، دستگيري وي و تحويل به مقامات ايراني صحت ندارد

يك مقام مسوول در سفارتخانه‌ي ايران در ابوظبي شايعاتي مبني بر خروج جزايري از فرودگاه مهرآباد، دستگيري وي و تحويل به مقامات ايراني را تكذيب كرد و گفت كه از خانواده جزايري اطلاعي در دست نيست.

وي در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقي ايسنا درباره‌ي دستگيري شهرام جزايري اظهار داشت: شايعه‌اي به صورت گسترده در برخي رسانه‌ها پخش شده كه تقريبا هيچ‌گونه اساسي نداشته و از سوي سفارتخانه صراحتا دستگيري جزايري را تكذيب مي‌كنيم.

اين مقام مسوول با بيان اين‌كه تلاش در بالاترين سطوح براي يافتن سرنخ‌هايي از اين موضوع در حال انجام است، گفت: حضور شهرام جزايري در امارت در هاله‌اي از ابهام قرار دارد. قراين مشخصي در اين زمينه براي سفارتخانه محرز نشده است.

اين مقام مسوول افزود: بر اساس يكسري مطالب مطبوعات، اطلاعات پراكنده‌اي واصل شده كه پيگيري موضوع در بالاترين سطح ادامه دارد تا به نتيجه‌ي مطلوب دست پيدا كنيم. دولت امارات در اين زمينه تاكنون كمال همكاري را نشان داده است.

اين مقام مسوول درباره‌ي خبر مربوط به دستگيري شهرام جزايري توسط پليس امارات و تحويل آن به پليس ايران به ايسنا گفت: دستگيري و تحويل جزايري به پليس ايران را تكذيب مي‌كنيم و علتي ندارد اين موفقيت بزرگ را پنهان كنيم.

وي درباره‌ي حضور و كنترل خانواده‌ي شهرام جزايري در دبي اظهار داشت: هيچ‌گونه اطلاعاتي از خانواده شهرام جزايري نداريم جز مسايلي كه به طور عموم گفته مي‌شود ولي كسي از آنها خبري ندارد.

اين مقام مسوول درباره‌ي خروج شهرام جزايري با پاسپورت و نام جعلي «وحيد .ع» گفت: مقامات مسوول اماراتي مي‌گويند فردي با اين مشخصات پيدا نكرده‌ايم كه وارد كشور شده باشد.

وي افزود: اگر شهرام از طريق مبادي ورودي كشور رسما وارد شده باشد، شايد مي‌شد پيدا كرد ولي اگر از مبادي غيرقانوني مثلا با قايق وارد شده باشد، نمي‌توان آن را پيدا كرد.

اين مقام مسوول درباره‌ي اخبار مربوط به خروج شهرام جزايري از فرودگاه مهر‌آباد اظهار داشت: از مهرآباد به امارات هيچ‌گونه پروازي وجود ندارد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha