• دوشنبه / ۸ آذر ۱۳۸۹ / ۱۱:۴۷
  • دسته‌بندی: انرژی هسته‎‌ای
  • کد خبر: 8909-04776
  • خبرنگار : 71368

/ترور دو استاد دانشگاه شهيد بهشتي/ علي اكبر صالحي: شهرياري‌هاي زيادي تقديم ملت مي‌كنيم دشمنان بترسند از روزي كه صبر مردم ايران تمام شود

/ترور دو استاد دانشگاه شهيد بهشتي/
علي اكبر صالحي:
شهرياري‌هاي زيادي تقديم ملت مي‌كنيم
دشمنان بترسند از روزي كه صبر مردم ايران تمام شود

رييس سازمان انرژي اتمي تاكيد كرد: ما با تمام قدرت و توان در راه انرژي هسته‌يي ايستاده‌ايم و با استقامت به راه خود ادامه مي‌دهيم و مشكلات پيش روي نمي‌تواند ما را ذره‌اي از پيش برد اهداف خود دور كند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، دكتر علي اكبر صالحي صبح امروز با حضور در بيمارستان محل بستري استاد عباسي و همسرش كه صبح امروز در جريان حادثه تروريستي مجروح شدند، گفت: استاد شهرياري سال‌ها دانشجوي من بود و در پروژه‌هاي بزرگ هسته‌يي براي ايران فعاليت‌هاي افتخار آميزي انجام داد.

وي افزود: استاد شهرياري هر چه داشت در طبق اخلاص گذاشت و هيچ گاه از خدمت گزاري و خدمت به مردم غافل نبود.

صالحي به مردم ايران قول داد كه استاد شهرياري‌هاي زيادي را تقديم ملت كند.

رييس سازمان انرژي اتمي به دشمنان هشدار داد كه با آتش بازي نكنند و خطاب به آن‌ها گفت: روزي تير آنان به سنگ خواهد خورد.

وي در پايان صحبت‌هاي خود در جمع خبرنگاران در حاضر در بيمارستان، با اشاره به اين كه ملت ايران مردمي صبور هستند، گفت: صبر مردم ملت ايران روزي تمام خواهد شد و دشمنان بايد از اين روز بترسند.

به گزارش خبرنگار ايسنا كه در بيمارستان محل بستري استاد عباسي و همسر وي حضور دارد، حال اين دو استاد دانشگاه شهيد بهشتي مطلوب گزارش شده و استاد عباسي به دليل برخورد تركش بر اثر انفجار از چند ناحيه مجروح شده و حال همسر وي نيز مطلوب گزارش شده است.

به گزارش ايسنا،دكتر علي اكبر صالحي به همين مناسبت پيامي صادر كرد كه به شرح زير است:

« وَلا تَحسبنَّ الذين قَتلوا في سبيل الله امواتاً بل احياءٌ عند ربهم يُرزَقون »

بار ديگر دستان پليد جنايتکاران، جامعه علمي و دانشگاهي کشور را از فيض وجود يکي از فرهيخته‌ترين و عزيزترين دانشمندان کشور محروم نمود.

جناب آقاي دکتر شهرياري که اينجانب افتخار معلّمي او را داشته‌ام يکي از استادان بي‌مثال و پژوهشگران فريد و يگانه بود که مجموعه فضائل و خصائل نيکو را از رهگذر الطاف الهي و به مَدد همّت و پيشکار بي‌مانند خويش در خود جمع آورده بود تا در خيل سربازان و خدمتگزاران بي‌شمار سربلندي و سرافرازي ميهن عزيز اسلامي باشد. او قُره العين ما بود و در عبادت خالق خدمتِ خالصانه به خلق زبانزد خاص و عام بود.

جنايتکاراني که گمان مي‌برند با دستمايه قراردادن ترور و خشونت عريان مي‌توانند مانعي در برابر رشد و بالندگي فرهيختگان و نخبگان اين سرزمين خدايي ايجاد نمايند در حقيقت مصداق اين کلام جاويدان قرآن کريم هستند:

يُرِيدُونَ لِيُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ

بدون ترديد مشعل فروزان فرزانگي و معرفت بيش از پيش از وجود ناميراي آن انديشمند فريد و يگانه زبانه خواهد کشيد و برهمگان پرتو خواهد افشاند.

دشمنان بايد بدانند که با حذف يکي از ثمرات شجره طيبه انقلاب اسلامي نخواهند توانست مانع رشد و بالندگي فرزندان اين مرز و بوم گردند چرا که رويش و زايش اين گلستان را پاياني نيست و به فضل الهي دَه‌ها و هزاران گل ديگر از اين بوستان خواهد روييد و اهريمنان شيطان صفت به اهداف شوم خود دست نخواهند يافت.

يقين دارم که آن عزيز سفر کرده در لحظات پاياني حيات خويش همچون مولايش حضرت علي (ع) نداي فُزتُ و ربِّ الکعبه سَر داده است.

خانواده بزرگ سازمان انرژي اتمي ايران اين ضايعه بزرگ را به پيشگاه حضرت ولي عصر (عج)، مقام معظّم رهبري، رياست محترم جمهوري و ملّت شهيد پرور ايران به ويژه خانواده گرانقدر آن شهيد عزيز صميمانه تسليت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال براي ايشان علوّ درجات مسئلت مي‌نمايد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha