• سه‌شنبه / ۴ اسفند ۱۳۹۴ / ۰۲:۲۸
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 94120402337
  • خبرنگار : 71186

خودروهای ایرانی چند ستاره دارند؟

خودروهای ایرانی چند ستاره دارند؟

جدول رده‌بندی کیفی خودروهای تولیدی در دی ماه امسال که مبتنی بر مدل ارائه یک تا پنج ستاره کیفی است، منتشر شد.

جدول رده‌بندی کیفی خودروهای تولیدی در دی ماه امسال که مبتنی بر مدل ارائه یک تا پنج ستاره کیفی است، منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، در این رده‌بندی در گروه خودروهای با سطح قیمتی بالاتر از صد میلیون تومان، خودروی سوزوکی گراند ویتارا دو ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده است.

در گروه خودروهای با سطح قیمتی 75 تا صد میلیون تومان، خودروی سراتو سه ستاره، آسا دو ستاره و جک S5 معادل یک ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

اما در گروه خودروهای با سطح قیمتی 50 تا 75 میلیون تومان، خودروهای جک J5، برلیانس H320، برلیانس H330 و وولیکس C30 معادل دو ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

در این گروه قیمتی خودروهای ام‌وی‌ام X33 جدید، ام‌وی‌ام 550 و لیفان X60 معادل یک ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

در گروه خودروهای با سطح قیمتی 25 تا 50 میلیون تومان، خودروهای پارس تندر، تندر 90 پارس خودرو، تندر 90 ایران خودرو و تندر 90 اتوماتیک سه ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

خودروهای پژو 206، ام‌وی‌ام 315 جدید، پژو 206 صندوق‌دار و رانا نیز معادل دو ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

خودروهای پژو پارس خراسان، دنا، سمند تبریز، پژو 405 خراسان، پژو پارس فارس، پژو 405، سمند، پژو پارس، پژو پارس مازندران و تیبا هاچ‌بک نیز یک ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

در گروه خودروهای با سطح قیمتی پایین‌تر از 25 میلیون تومان نیز خودروهای سایپا 131 پارس خودرو، سایپا 132، سایپا 131، تیبا و سایپا 111 معادل یک ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۴-۱۲-۰۴ ۰۷:۴۷

چرا همه دولت ها اصرار بر حفظ اين صنعت دارند؟ چه منفعتي در توليد اين وسايل وجود دارد در حاليکه نه فقط براي مصرف کننده بلکه براي مملکت هم چيزي جز ضرر ندارند. آيا مصرف بالاي اين خودروها از جيب مردم و مملکت نمي رود؟ آيا آلودگي آنها زندگي مردم را تهديد نمي کند؟ آيا خرابي هاي بيش از حد آنها و وقت و قطعاتي که بايد براي تعمير آنها صرف شود به ضرر کشور نيست؟ واقعا توليد اين خودروها در مقياس ملي، توجيه دارد؟

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۰۴ ۰۸:۳۳

آفرين بر شما که خودرويي بدون ستاره نمانده

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۰۴ ۰۸:۳۴

چشم شما روشن

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۰۴ ۰۹:۰۴

مگه داريم ؟؟!!!

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۰۴ ۱۰:۲۱

فکر کنم گوشت کوب ميداديد بهتر بود

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۰۵ ۱۰:۱۲

منبع اين خبر کجاست؟