• سه‌شنبه / ۹ آذر ۱۳۹۵ / ۱۴:۵۱
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 95090905282
  • منبع : فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی

محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور در تعطیلات پایانی ماه صفر

محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور در تعطیلات پایانی ماه صفر

پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی، محدودیت و ممنوعیت های ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور در تعطیلات پایانی ماه صفر را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی چند روز آینده (سه‌شنبه تا جمعه) به شرح زیر است:
«
1.موتورسیکلت :

تردد موتور سیکلت تا ساعت 24 روز جمعه (12 آذرماه) از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محورتهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است.

تبصره-تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

2.سواری:

محور کرج-چالوس:

الف - تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 الی 24 روز جمعه (12آذرماه) از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 الی 24 روز جمعه( 12آذرماه) از مرزن آباد به سمت کر، یک طرفه خواهد بود.

محور هراز:

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 الی 23 روز جمعه (12 آذرماه) از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 16 الی 23 روز جمعه (12 آذرماه) از آب اسک به سمت تهران، یکطرفه خواهد بود.

محور قدیم مشهد – ملک آباد :

تردد کلیه وسایل نقلیه از محور قدیم مشهد به شهر ملک آباد از ساعت 6 الی 18 روزهای شنبه تا چهارشنبه ممنوع است. ( مخصوص تردد زائران پیاده )

3. وسایل نقلیه سنگین(به استثناء حاملین موادسوختی و یافاسدشدنی):

3.1- محور کندوان:

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

3.2- محور هراز:

الف-تردد کلیه تریلرها کماکان ممنوع است.

ب- تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 الی 22 روز پنجشنبه و نیز از ساعت 6 روز جمعه (12 آذرماه) الی 6 روز شنبه (13 آذرماه) از محور هراز ممنوع است.

3.3- محور فیروزکوه:

تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 الی 22 روزهای چهارشنبه و جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس، ممنوع است.

3.4- محور قدیم قزوین – رشت و بالعکس:

تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ساعت 8 الی 23 روزهای چهارشنبه و جمعه (مورخ 10 و 12 آذرماه) در محور فوق ممنوع است.

3.5- آزاد راه قزوین – کرج و بالعکس:

تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 الی 23 روز جمعه ( 12 آذرماه) در محور فوق ممنوع است.

3.6- محور اردبیل- آستارا و بالعکس:

تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 الی 23 روزهای چهارشنبه و جمعه مورخ 10 و 12 آذرماه در محور فوق ممنوع است.

3.7- محورهای قوچان – مشهد ، سبزوار – مشهد ، گناباد – مشهد و تربت جام – مشهد و کلیه محورهای استان خراسان رضوی :

الف - تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 الی 23 روزهای سه شنبه و چهارشنبه 9 و 10 آذرماه در محور فوق ممنوع است.

ب- تردد کلیه وسایل نقلیه از محور قدیم مشهد به شهر ملک آباد از ساعت 6 الی 18 روزهای سه شنبه و چهارشنبه ممنوع است. ( مخصوص تردد زائران پیاده )

3.8- محور سلفچگان – قم :

تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 23 روز جمعه 12 آذرماه در محور فوق ممنوع است.

3.9- محورهای قدیم ساوه – همدان و بالعکس:

تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 23 روز چهارشنبه در محور فوق ممنوع بوده و مسیر جایگزین آزاد راه ساوه – همدان است.

3.10- اصفهان محور نایین – خور - طبس :

تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 الی 23 روز جمعه (12 آذرماه) در محور فوق ممنوع است.

3.11- محور هفتگل – باغملک – ایذه – دهدز – شهرکرد و بالعکس :

تردد انواع کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 10 الی 22 روز جمعه(12 آذرماه) در محور فوق ممنوع است

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha