• پنجشنبه / ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ / ۱۰:۳۲
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 96011705600
  • خبرنگار : 71533

/دومین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب/

حاجی‌بابایی: تصمیم بگیریم که در برابر ملت روسفید باشیم

حاجی‌بابایی: تصمیم بگیریم که در برابر ملت روسفید باشیم

عضو هیات رئیسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: پیروزی در انتخابات یک نتیجه مهم است اما پاسخگویی در چهار سال آینده در برابر مردم یک نتیجه بسیار مهمتر را در بر دارد.

به گزارش ایسنا، حمیدرضا حاجی بابایی صبح روز پنجشنبه طی سخنانی در دومین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی که در شهر آفتاب برگزار شد، با اشاره به در کنار هم قرار گرفتن حامیان جمنا، اظهار داشت: به این دلیل کنار هم نشسته‌ایم تا برای وضع موجود و ناهنجاری‌هایی که حرکت ملت بزرگ ایران و انقلاب اسلامی را تحت الشعاع قرار می‌دهد چاره‌ای بیندیشم. در برابر ناملایماتی که بعضا در کشور ما وجود دارد رهبری و مردم توانستند نظام را از پیچ‌های تاریخی عبور دهند و به این برسانند و در واقع هر چه اشکال است از خواص است، اگرنه در حرکت مردم و رهبری نقصی دیده نمی‌شود.

وی با بیان این‌که «بیگانگان بر ناکارآمدی ما انگشت می‌گذارند»، ادامه داد: آن‌چه بیگانگان بر آن انگشت می‌گذارند مکتب ما نیست بلکه ناکارآمدی ما است و ما امروز هزاران نفر از نیروهای مومن از سراسر کشور جمع شده‌اند تا تصمیمی بگیرند که بتوانیم در برابر ملت رو سفید باشیم.

وی با اشاره به این‌که «پیروزی در انتخابات یک نتیجه مهم است»، گفت: اما پاسخگویی در چهار سال آینده برای مردم یک نتیجه بسیار مهمتر را بوجود می‌آورد و ما باید به این موضوع عنایت بیشتری داشته باشیم.

این عضو هیأت موسس جمنا در ادامه با اشاره به برنامه‌های خود برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: در کشور بزرگترین مشکل تولید و اشتغال است که کشور را در مرز تهدیدات قرار داده است. باید بررسی شود که پشت پرده قاچاق چه کسانی هستند که نمی‌شود آن را کنترل کرد.

وی در پایان تاکید کرد: امروز حقوق نجومی در دیدگاه برخی‌ها عیب نیست و می‌گویند حق ما است که چنین حقوقی را دریافت کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha