• دوشنبه / ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ / ۱۵:۰۲
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 96051609862
  • خبرنگار : 71421

توضیحات معاون ثبت احوال در مورد اختلال در ثبت نام کارت هوشمند ملی

توضیحات معاون ثبت احوال در مورد اختلال در ثبت نام کارت هوشمند ملی

معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیت ثبت احوال گفت: اختلال سیستم ثبت نام کارت هوشمند ملی مربوط به زیرساخت‌های دفاتر پیشخوان دولت است.

به گزارش ایسنا، حمید پارسایی در مورد اختلال سیستم کارت هوشمند ملی اظهارکرد: ثبت‌نام کارت هوشمند ملی در اداره‌های ثبت احوال، پست و پیشخوان صورت می‌گیرد. دفاتر پستی شبکه داخلی دارند ولی روی شبکه ملی اطلاعات انتقال را به ما منتقل می‌کنند. دفاتر پیشخوان دولت نیز از طریق شبکه ملی اطلاعات به شبکه ثبت احوال متصل هستند.

وی افزود: وقتی به ما گزارشی در مورد کند یا قطع شدن سیستم داده می‌شود ابتدا بررسی می‌کنیم که کدام یک از آنها قطع است. زیرا اگر مشکل از زیرساخت‌های ما باشد تمام سیستم‌ها با هم قطع می‌شوند. 

معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیت ثبت احوال  اضافه کرد: در روزهای پنجشنبه، یکشنبه و دوشنبه مشکلی در سیستم‌ها رخ داد که وقتی بررسی کردیم متوجه شدیم مربوط به شبکه پیشخوان است. 

پارسایی عنوان کرد: سال گذشته جلساتی داشتیم و قول‌هایی برای افزایش پهنای باند از سوی مسوولان دفاتر پیشخوان داده شده بود اما هنوز این زیرساخت‌ها با مشکل روبه‌رو می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha