• چهارشنبه / ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ / ۱۱:۴۶
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 96112514329
  • منبع : فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی

رئیس بازرسی کل ناجا عنوان کرد

ایمان و مدیریت جهادی، عامل موفقیت یگان‌های ویژه در مأموریت‌ها

ایمان و مدیریت جهادی، عامل موفقیت یگان‌های ویژه در مأموریت‌ها

رئیس بازرسی کل ناجا گفت: بی شک ایمان و مدیریت جهادی، عامل موفقیت یگان ویژه در انجام مأموریت‌های محوله است که می‌توان آن را به عنوان یک دستاورد اساسی برشمرد.

به گزارش ایسنا، سردار محرم مجرد در جمع رؤسای بازرسی یگان‌های ویژه سراسر کشور اظهار داشت: بی‌شک ایمان و مدیریت جهادی، عامل موفقیت یگان ویژه در انجام مأموریت‌های محوله است که می‌توان آن را به عنوان یک دستاورد اساسی در سطح این یگان دانست.

وی خاطرنشان کرد: برای پیشبرد امور روزمره، ایمان و مدیریت جهادی باید در رأس کار قرار گیرد و فرماندهان با برنامه‌ریزی و توانمندسازی نیروها، گام موثری را در  ساخت شخصیت پلیسی در تراز جمهوری اسلامی بردارند.

رئیس بازرسی ناجا اظهارداشت: یگان ویژه باید کار خود را براساس دو محور اسلام و مردم ادامه دهد، لذا همواره همچون سنوات گذشته با در نظر گرفتن ارزش‌ها و با متانت و معنویت ماموریت‌های مردم یاری و مبارزه با دشمنان اسلام را به سرانجام می‌رساند.

وی ادامه داد: یگان ویژه یک واحد منسجم، هماهنگ و متدین است که همواره خود را برای روزهای سخت و ضروری آماده می‌کند و تاکنون با تمهیدات لازم زیرساخت‌های خود را به خوبی تقویت کرده و آماده هرگونه خدمت‌رسانی شایسته به جامعه اسلامی است.

این مقام انتظامی افزود: اسلام، مقام معظم رهبری و مردم سه رکن اصلی این انقلاب هستند که دشمن همواره با برنامه‌ریزی و اهداف مختلف در تلاش است تا بین این سه رکن نظام تفرقه ایجاد کند تا مردم را نسبت به انقلاب ناامید و مایوس کند لذا ما باید با جانفشانی و فداکاری همواره ارزش‌های انقلاب را حفظ کرده و در مقابل دشمنان نظام ایستادگی کنیم.

سردار مجرد خاطرنشان کرد: امروزه یگان ویژه مورد تایید سلسله مراتب فرماندهی، رهبری و مردم است و یک نمونه مثبت برای آنها بوده که این امر یک سرافرازی نزد خداوند و در سطح جامعه و در عین حال یک اتحاد همگانی برای مقابله با دشمنان انقلاب است.

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس،  رئیس بازرسی کل ناجا در سخنان پایانی خود خطاب به رؤسای بازرسی یگان ویژه تأکید کرد: برای رسیدن به قله‌های پیشرفت و ترقی در حیطه بازرسی نیاز است به اصل ویژگی‌های سازمانی و فردی توجه ویژه‌ای شود و در ارتقای آن تلاش کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha