• شنبه / ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ / ۱۵:۴۷
  • دسته‌بندی: خانواده
  • کد خبر: 96112815940
  • منبع : سازمان تامین اجتماعی

١٤٢٠ به سوالات بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان پاسخ می‌دهد

تلفن

مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی؛ به سوالات و مسائل بیمه شدگان، بازنشستگان، مستمری بگیران و کارفرمایان پاسخ می دهد.

به گزارش ایسنا و به نقل از  اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، بیمه شدگان، بازنشستگان، مستمری بگیران و کارفرمایان زمانی که با شماره تلفن ١٤٢٠  تماس می گیرند و مسئله و سوال خود را مطرح می کنند، کاربر اطلاعات موردنیاز را از تماس گیرنده دریافت و پاسخ را ارائه می کند.
مواردی که نیاز به بررسی تخصصی داشته باشد، پیگیری و نتیجه به مخاطبان پیامک و یا ایمیل می شود.
همچنین، مخاطبان سازمان تامین اجتماعی در تمام ساعات شبانه روز از طریق پیام صوتی با مرکز ارتباطات مردمی این سازمان می توانند در ارتباط باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.