• جمعه / ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ / ۲۱:۱۵
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 97032511889
  • خبرنگار : 71186

مدیرعامل رنو:

رنو در ایران می‌ماند

رنو در ایران می‌ماند

مدیرعامل خودروسازی رنو اعلام کرد که این شرکت علی‌رغم تحریم‌های آمریکا به فعالیت‌های خود در ایران ادامه خواهد داد.

به گزارش ایسنا، آن‌طور که خبرگزاری رسمی فرانسه اعلام کرده کارلوس گون مدیرعامل رنو در مجمع سالیانه این شرکت درباره برنامه‌ این شرکت در ایران در شرایط خروج آمریکا از برجام اعلام کرده که «ما ایران را ترک نخواهیم کرد حتی اگر مجبور به کاهش فعالیت‌های خود شویم».

اعلام رنو در زمینه ادامه فعالیت در ایران در حالی است که رئیس‌جمهوری آمریکا با خروج از برجام به دنبال تهدید شرکت‌های خارجی برای توقف فعالیت‌ها در ایران است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۷-۰۳-۲۶ ۰۰:۴۶

ساندرو استپ از دلال به قیمت گزاف نخرید

avatar
۱۳۹۷-۰۳-۲۷ ۰۸:۰۰

فعلا ماشین نخرید چون آخر تابستان قیمت خودرو به شدت کاهش پیدا خواهد کرد

avatar
۱۳۹۷-۰۳-۲۷ ۰۹:۵۴

سلام بر دوستان دوستان به زوایای پنهان حرف گوسن توجه کنید: وقتی میگه در پایین ترین سطح یعنی چی ؟یعنی مثل سالهای تحریم!! کسی یادش نرفته(ادم های صنعت خورو) که تولید محصولات رنو به روزی 20 دستگاه رسید(زمانی که بثول خودش بازار ایران را ترک نکرده بود)!!( قبل تحریم حدود هزار دستگاه روزانه گروه رنو در ایران خودرو وسایپا تولید میشد) اونم یه شرکتی توی امارات ثبت و سفارش میشد و خیلی از قطعات و چین میزد و میومد ایران!!حالا امروز اگه میگه نمیریم بخاطر مردم ایران نیست(تو این چند ساله چی داخل سازی شد؟؟) اگه نمیره بخاطر بازار بکر و پول نفت ماست و البته مدیرانی که مسافرت اروپا دوست دارند...!! اگه امروز این و میگه میخواد زنبیل شو بزاره که یروز تحریم ها برداشته شه بگه من نرفتم...!! و مدیرانی که تایید کنن که نرفته بود..!! بنده بعنوان کسی که 15سال در صنعت خودرو هستم میگم هیچوقت سطح سرمایه گذاری شرکت های خودرو ساز اروپایی (اگه سرمایه گذاری بشه !!) قابل مقایسه با بازار امریکا یا تحریم های اعمالی آن نیست!!پس اگه این وابستگی باشه این ترس هم همیشه هست که با کوچکترین فشار دوباره برگردیم به روزای اول!! هر چند همین روزا هم خودرو سازان با رنو مشکل قیمت گذاری دارند رنو درخواست 20درصد افزایش قیمت قطعات کرده و خودروسازها زیر بار نمیرن و میگن مجوز کل افزایش قیمتی که دولت به ما داده 7 درصد هست..!! یک راه بیشتر وجود ندارد خودروسازی و بسپارند به ادمهای بزرگ صنعتی و معتمد نظام و سالم از نظر مالی!! و مکلف بشوند به طراحی پلت فرم در سطح بین المللی با استراتژی بلند مدت. که با توجه به وجود تیم های کارشناسی در دو خودرو ساز کار سختی نیست "هر چند کار راحتی هم نیست" ولی شدنیست و بصورت ویژه دولت و نظام بصورت مستمر ارزیابی و پایش بشه. نه دلواپس ام نه .... اتفاقا بر عکس- ولی راه برون رفت از این موضوع که یجورای الان خودرو امنیتی هم شده همینه!! وسلام