• یکشنبه / ۲۷ آبان ۱۳۹۷ / ۱۵:۲۶
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 97082713434
  • خبرنگار : 71290

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه:

حزب‌الله در کل منطقه و جهان قدرتمند است/عماد مغنیه الگویی برای جامعه جهانی شد

حزب‌الله در کل منطقه و جهان قدرتمند است/عماد مغنیه الگویی برای جامعه جهانی شد
عماد مغنیه

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه با بیان اینکه عماد مغنیه الگویی برای جامعه جهانی است، گفت: خون عماد مغنیه و برادران و فرزند او ثابت کرد، حزب الله نه در لبنان که در کل منطقه و جهان قدرتمند است.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین علی شیرازی در مراسم اربعین مادر شهید عماد مغنیه طی سخنانی با بیان این که، این مادر کوه صبر و استقامت بودند، گفت: این مراسم بزرگداشت مادر چهار شهید، عماد، جهاد، فواد و مادربزرگ جهاد فرزند عماد است، جهاد دوم یعنی فرزند عماد هم که شهید شد او خم به ابرو نیاورد و همچنان بر ارزش‌ها پای می فشرد و خود را طلبکار نمی دانست بلکه همواره خود را بدهکار اسلام، جبهه مقاومت و حزب الله و بدهکار لبنان می دانست. این روحیه، نشات گرفته از روح بلند این شیرزن بود که او را مادر حزب الله نامیدند.

وی افزود: عماد سهم بزرگی را در حزب الله بر دوش کشید تا حزب الله به این عظمت رسید. خون او، برادران و فرزند او ثابت کرد که امروز نه در لبنان که حزب الله در کل منطقه و جهان قدرتمند است.

شیرازی تصریح کرد: خون شهدای حزب الله و خون این چهار شهید گرانقدر و استقامت مثال زدنی مادر عماد مغنیه عظمتی را برای حزب الله و برای ملت لبنان رقم زد که امروز جهان اسلام به حزب الله مباهات می کند.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران همچنین بیان کرد: در درون این ثمره ای که جهاد مقاومت به وجود آورده است عماد مغنیه مثل خورشید می درخشد و قطعا آن کسی که این خورشید را منور ساخت مادر عماد بود،  تربیت عماد در دامان چنان شیرزنی از او عماد مغنیه ای ساخت که جز خدا از هیچکس نهراسیده و در مقابل زورگویان، استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی بایستد و الگویی برای جامعه جهانی شود.

وی ادامه داد: عماد و خانواده او نه تنها برای لبنان که برای ملت های مسلمان جهان و همه مستضعفانی که به دنبال استقلال و آزادی هستند و بنایی برای ایستادن در برابر زورگویان عالم دارند یک الگو است.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه اظهار کرد: امروز باید بگوییم الگوی جامعه بشری خانواده عماد و مادر او است و علیرغم همه سختی هایی که در داغ چهار فرزند تحمل کرد و همه مصیبت هایی که در دوران جنگ های متعدد در درون لبنان تحمل کرد خم به ابرو نیاورد بلکه چون شیر در میدان ایستاد و دنبال این بود که خادمی برای رزمندگان شهدای حزب الله باشد.

وی در پایان گفت: یاد پدر و مادر شهید عماد مغنیه و چهار فرزند شهید این خانواده را گرامی داشته و از خدا می خواهیم توفیق دهد تا پایان عمر پاسدار خون شهدای اسلام و مجاهدین جبهه مقاومت باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha