• سه‌شنبه / ۲ بهمن ۱۳۹۷ / ۱۱:۰۶
  • دسته‌بندی: علم
  • کد خبر: 97110200855
  • منبع : صندوق نوآوری و شکوفایی

تجاری‌سازی سیستم‌های هوشمند ساختمان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی

تجاری‌سازی سیستم‌های هوشمند ساختمان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی

یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان با حمایت مالی صندوق نوآوری و شکوفایی موفق به تجاری‌سازی سیستم‌های هوشمند ساختمانی شد، ضمن آنکه دو نمایندگی در کشورهای عراق و عمان راه‌اندازی کرد.

به گزارش ایسنا، یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان که در زمینه طراحی و تولید سیستم‌های هوشمند ساختمان فعال است، با تسهیلات دریافتی از صندوق نوآوری و شکوفایی توانست کار خود را گسترش دهد، به طوری که به گفته مدیرعامل این شرکت، جمعیت شاغل در آن بیش از ۱۳ برابر افزایش یافته و میزان فروش آن نیز در سال جاری به ۶ میلیارد تومان رسیده است. ضمن آنکه دفاتر این شرکت در کشورهای عراق و عمان نیز آغاز به کار کرده است.

مهندس اسماعیل دهقانی، زمینه تحقیقاتی خود را طراحی و تولید سیستم مدیریت هوشمند ساختمان‌های مسکونی، اداری، تجاری و هتلینگ دانست و یادآور شد: محصولات تولیدی از لحاظ کیفیت و کارایی با نمونه خارجی برابری می‌کند، علاوه بر آن از نظر قیمت، محصولات ما قیمت بسیار پایین‌تری نسبت به نمونه خارجی دارد، به گونه ای که قیمت بسته کامل و فول آپشن سیستم‌های هوشمند ساختمان ما ۱۵ میلیون تومان است، در حالی که قیمت متوسط نمونه چینی که ارزان‌ترین در میان محصولات خارجی به‌شمار می‌آید، در حدود ۵۰ تا ۶۰ میلیون تومان و بسته کامل آن بین ۸۰ تا ۹۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

به گفته وی، قیمت نمونه آلمانی حدود ۱۵۰ میلیون و نمونه آمریکایی آن حدود ۲۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

دهقانی از راه‌اندازی دو نمایندگی در کشورهای عراق و عمان خبر داد و اظهار کرد: این نمایندگی‌ها در حال آماده‌سازی و فراهم کردن زیرساخت در این کشورها برای صادرات هستند.

این محقق چشم‌انداز این شرکت را رسیدن به برند اول کشور در زمینه طراحی و تولید سیستم‌های هوشمند ساختمانی تا سال آینده ذکر کرد و یادآور شد: سال گذشته با بهره‌مندی از تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی، حدود ۶ میلیارد تومان فروش داشته‌ایم. محصول ما قبل از اخذ تسهیلات، در مرحله آزمایشگاهی و غیرصنعتی بود، اما پس از گرفتن تسهیلات روند کار سرعت گرفت و به تولید رسیدیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha