• سه‌شنبه / ۶ فروردین ۱۳۹۸ / ۰۱:۵۶
  • دسته‌بندی: خانواده
  • کد خبر: 98010601453
  • خبرنگار : 71582

«گلستان م آرزوست»

آغاز پویش «لبخند مهربانی» برای کمک به مددجویان سیل زده بهزیستی

آغاز پویش «لبخند مهربانی» برای کمک به مددجویان سیل زده بهزیستی

معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور از آغاز پویش لبخند مهربانی برای کمک به مددجویان آسیب دیده به دنبال سیل اخیر در کشور خبر داد.

محمد علی کوزه گر در گفت‌و گو با ایسنا، با اشاره به آغاز کمپین لبخند مهربانی با عنوان «گلستان م آرزوست» گفت: جمع آوری کمک‌های نقدی جهت یاری معلولان و مددجویان سازمان بهزیستی آسیب دیده از سیل در استان گلستان از طریق این کمپین امکان پذیر شده است.
وی با بیان اینکه سازمان بهزیستی از روز اول این حادثه ستاد بحران تشکیل داده است افزود؛ تمام همکاران سازمان بهزیستی برای کمک رسانی، به ویژه به مددجویان این سازمان بسیج شدند و در همه استان‌ها حالت آماده‌باش اعلام شد. همچنین مدیران کل و مدیران ستادی نیز در مناطق سیل‌زده حضور پیدا کردند.

کوزه گر با بیان اینکه به دنبال این حادثه بنا شده است تا کمک‌ها به شکل تجمیع یافته در اختیار سازمان هلال احمر قرار بگیرد توضیح داد: سازمان بهزیستی نیز کمپینی را برای جمع آوری کمک‌های مردمی در نظر گرفته است و از این طریق کمک‌های مردمی به دست نیازمندان خواهد رسید.

معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: بعد از وقوع سیل نیروهای مردمی، همچنین نیروهای بسیج، سپاه و ارتش در صحنه حاضر شدند و به شکل اورژانسی به به کمک مردم حادثه‌دیده پرداختند، اما نباید فراموش کرد که خسارات سیل یکباره جبران می‌شود و مردم خانه، زندگی و لوازم منزل شان را از دست داده اند. به همین دلیل بعد از فروکش کردن سیل است که باید به این مردم کمک کرد تا ضمن تعمیر، لوازم ضروری منزلشان را نیز تامین و تهیه کنند.

کوزه گر با بیان اینکه در همه شهرستانها، ادارات بهزیستی و همچنین مراکز توانبخشی، نگهداری از سالمندان، معلولان، شیرخوارگاه‌ها و… آماده پذیرش کمک‌های مردمی هستند افزود: مردم می‌توانند با استفاده از نرم افزار سکه با کددستوری #۵*۵*۷۴۱*، شماره حساب ۹۰۱۹۰ بانک ملت شعبه دکتر قریب و با استفاده از کلیه دستگاه‌های خود پرداز شبکه بانکی در این کمپین شرکت کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha