• شنبه / ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ / ۰۷:۳۴
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 98011002735
  • خبرنگار : 71145

هشدار جهاد اسلامی به رژیم صهیونیستی در آستانه تظاهرات میلیونی بازگشت

هشدار جهاد اسلامی به رژیم صهیونیستی در آستانه تظاهرات میلیونی بازگشت

جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن هشدار به رژیم صهیونیستی نسبت به هدف قرار دادن شرکت کنندگان در تظاهرات میلیونی بازگشت امروز (شنبه) در مرز غزه، تاکید کرد که قتل و کشتار غیرنظامیان، موجب آغاز جنگ خواهد شد.

به گزارش ایسنا، ابو حمزه سخنگوی گردان‌های قدس شاخه نظامی جهاد اسلامی تصریح کرد که رژیم صهیونیستی را از قتل و کشتار فلسطینیان برحذر می‌داریم، زیرا چنین اقدامی آغازگر جنگ خواهد بود.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، وی تصریح کرد که ملت فلسطین عزم خود را برای شکستن محاصره غزه جزم کرده و تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی هرگز نمی‌تواند آنها را بازدارد.

همچنین سایت العهد لبنان به نقل از ابو حمزه گزارش داد، ملت فلسطین تصمیمی صریح درباره پایان دادن به محاصره ظالمانه صهیونیستی علیه غزه گرفته و هرگز این ملت تحت هیچ شرایطی زیر محاصره زندگی نخواهند کرد.

وی از ملت فلسطین خواست در سالروز زمین و دومین سالگرد تظاهرات بازگشت و شکستن محاصره برای رساندن پیام پایداری و رویکرد مسالمت‌آمیز خود در برابر اشغالگران و طرح‌های نابودکننده آنها مشارکت کنند.

سخنگوی گردان‌های قدس بار دیگر با ابراز اطمینان نسبت به ملت فلسطین که خاستگاهی وفادار به مقاومت بوده‌اند، تاکید کرد: کوه پایداری ملت فلسطین تمام توطئه‌ها را درهم خواهد شکست.

شیخ حسن یوسف از رهبران برجسته جنبش مقاومت اسلامی حماس نیز گفت: سالگرد روز زمین یک مناسبت ملی فراگیر است که در آن بر پایبندی خود به اصول و آرمان های ملی خود و در راس آنها تشکیل کشور مستقل فلسطین و حق بازگشت آوارگان به سرزمین خود تاکید می ورزیم.

شیخ حسن یوسف طی بیانیه ای که نسخه ای از آن به مرکز اطلاع رسانی فلسطین دورنگار شد، تصریح کرد:« فرزندان ملت فلسطین با هجمه وحشیانه دولت رژیم اشغالگر قدس و دولت آمریکا (حامی این رژیم) مواجه است، دولت آمریکا مالکیت اراضی فلسطینی و عربی را به رژیم اشغالگر قدس انتقال می دهد، اقدامی که با تمامی قوانین بین المللی تضاد دارد.»

وی یادآور شد: به باور حماس تمامی گروه های فلسطینی از برنامه ملی مبارزاتی ضامن احقاق حقوق ملت فلسطین حمایت می کنند.

وی تاکید کرد: تجاوزات دشمن صهیونیستی علیه قدس و مسجد مبارک الاقصی و اسرای فلسطینی تحرکات فوری عربی و اسلامی را می طلبد، از همین جا به برادران عرب و مسلمان اعلام می داریم که مسجد الاقصی و اسرای فلسطینی از شما انتظار زیاد دارند.

حسن یوسف از تمامی فلسطینیان ساکن سرزمین های اشغالی خواست تا در برنامه ها و فعالیت های سالگرد روز زمین حضور پرشور و گسترده داشته باشند.  

تظاهرات میلیونی بازگشت امروز همزمان با اولین سالروز آغاز این تظاهرات در مرزهای غزه برگزار خواهد شد.

تاکنون ۲۶۶ فلسطینی در جریان این تظاهرات‌ها شهید شده و بیش از ۳۰ هزار نفر دیگر زخمی شده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha