• پنجشنبه / ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ / ۱۰:۱۲
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 98020502521
  • خبرنگار : 71591

سودآوری هیوندای موتورز مرهونِ کدام بازار است؟

سودآوری هیوندای موتورز مرهونِ کدام بازار است؟

شرکت خودروسازی هیوندای موتورز با انتشار گزارش جدیدی از سه ماهه نخست سال جاری میلادی اعلام کرده که سود خالص آن در این بازه زمانی با یک رشد و افزایش ۲۴ درصدی مواجه شده است.

به گزارش ایسنا، با توجه به آنکه این روزها شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی و خودروسازی در انتهای سه ماهه نخست سال جاری میلادی اقدام به انتشار گزارش‌های مالی و عملکرد خود در این بازه زمانی کرده‌اند، حالا شرکت خودروسازی هیوندای موتورز نیز اعلام کرده است که در نخستین فصل از سال ۲۰۱۹ میلادی توانسته است رشد سودآوری خود را به ۷۲۱.۸۱ میلیون دلار معادل ۶۶۸ میلیارد وون برساند که بخش زیادی از این افزایش درآمد و سودآوری مرهون بهبود و افزایش فروش در بازارهای کره جنوبی و ایالات متحده آمریکا بوده است.

این در حالیست که گزارش‌های منتشر شده در رویترز نشان می‌دهد این خودروساز کره‌ای برخلاف آنچه تحلیلگران تصور و پیش بینی کرده‌اند، نتوانسته است عملکرد موفقیت آمیزی در بازار چین را به خود اختصاص دهد و در صورتی که اگر در چین نیز با موفقیت و افزایش میزان فروش مواجه می‌شد، با سود خالص بسیار بیشتری مواجه می‌شد.

در این گزارش همچنین کارشناسان ذکر کرده‌اند که میزان سود خالص حاصل از فروش هیوندای موتورز از میانگین پیش بینی بالغ بر ۱۵ نفر از تحلیلگران ارشد فعال در صنعت خودروسازی نیز بالاتر بوده است که این خود نشان دهنده رشد و موفقیت این خودروساز کره‌ای است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha