• چهارشنبه / ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ / ۱۰:۳۷
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 98021809625
  • خبرنگار : 71290

سفارت فلسطین در تهران حملات رژیم صهیونیستی در نوار غزه را محکوم کرد

سفارت فلسطین در تهران حملات رژیم صهیونیستی در نوار غزه را محکوم کرد

سفارت فلسطین در تهران طی بیانیه‌ای حملات رژیم صهیونیستی در نوار غزه را محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، متن بیانیه سفارت فلسطین در تهران به شرح زیر است:

حملات مجرمانه دشمن صهیونیستی علیه ملت مجاهد و شکیبای ما در غزه همچنان ادامه دارد. بی رحم ساختمان‌ها را بر روی زنان و کودکان غزه خراب می‌کند بی آنکه کوچک‌ترین اهمیتی به جان قربانیان بی گناه بدهد و قدرت خود را از هم پیمان ناپایدار و باند دور آن می‌گیرد، آنهایی که دستورات نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی را اجرا می‌کنند. ما در اینجا دست به دست هم می‌دهیم و با ملت ما و قهرمانان مبارز آن در نوار غزه ایستادگی می‌کنیم و همچنین دست در دست همه جنبش‌های فلسطینی می‌گذاریم. و یاد آوری می‌کنیم که: 

1- مبارزه جدید ما با ائتلاف آمریکایی – صهیونیستی که از جنگ جهانی دوم شروع شده، با تشکیل رژیم صهیونیستی در زمین میهن مقدس ما فلسطین متوقف نشده است بلکه نخستین مرحله این مبارزه تشکیل شده است که این ائتلاف آرزومند است در مرحله بعدی اسرائیل بزرگ را روی زمین فلسطین، اردن، سوریه، عراق و نصف زمین سینا و یک سوم زمین عربستان سعودی تأسیس کند که این همه روی سکه صهیونیستی (۱۰ آگورا) ثبت و حکاکی شده است. همچنین مقاومت تاریخی ما و ده‌ها هزار شهید است که در مقابله همزمان با پروژه صهیونیستی و زیر قیمومیت و وصایت بودن از ما سبقت گرفتند، چه در قبل از سال ۱۹۸۴ و چه در بعد از آن، از جان‌فشانی و مقاومت بازنمانده است. همچنین هیچگاه متوقف نخواهد شد تا رژیم صهیونیستی را از بیخ بکند رژیمی که بر اساس شر بنا شده و در راه شر دائم در حال حرکت است.

2- از این قرار رفتار صهیونیستی روزمره توهم تسویه و صلح و راه‌ حل‌های میانی را با این دشمن صهیونیستی و ائتلاف شوم آن با ایالات متحده بعد از امضای توافق اسلو در سال ۱۹۹۳ تکذیب کرد زیرا که در آن زمان تعداد شهرک نشینان در کرانه باختری بالغ بر صد هزار نفر نمی‌شد و تعداد شهرک نشین‌ها صهیونیست‌ها نیز محدود بود، همچنین سکونت صهیونیست‌ها و ساخت شهرک‌ها روی زمین اشغالی ما برای یک لحظه متوقف نشد. اگر چه ما امروز در کرانه باختری اشغال شده با ۲۴۰ شهرک و یک میلیون شهرک نشینی روبرو می‌شویم. همچنین همانطور که می‌دانید دشمن بعد از اسلو امضا کننده توافق ژنرال اسحق رابین را ترور کرد و عامیر قاتل رابین به یک قهرمان ملی برای دشمن مبدل شد.

3-در سایه رئیس جمهور حاضر آمریکا اجرا کننده دقیق فرمایش و دستورات صهیونیسم جهانی و نخست وزیر دشمن درمیهن اشغالی ما، نتانیاهو و مزدور خود داماد رئیس جمهور آمریکا آقای کوشنر که تصمیمات ننگین او جهان و سازمان ملل متحد را نه فقط به عدم پذیرفتن مقررات نادانانه او رسانده بلکه کاملاً از رفتار رئیس یک کشور بزرگ (امریکا) و بی توجهی او به قانون بین‌المللی و مقررات حقوق بشر از جمله اعلام شهر قدس پایتخت مقدس فلسطین به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و حاکمیت اسرائیل بر بلندی‌های اشغال شده جولان سوریه و تصمیمات پی در پی بر علیه ملت فلسطین در فلسطین و بیرون از آن و علیه کشورهای مختلف مبهوت شده است. همچنین به تصمیمات شوم او علیه جمهوری دموکراتیک خلق کره و مکزیک و کشور ونزوئلا که برای ماه‌ها تحت تهدید یک واژگونی نظامی و شاید هم حمله نظامی است اشاره می‌کنیم.

اما درباره‌ فشار سیاسی، اقتصادی و تهدید نظامی به جمهوری اسلامی ایران، تهدیداتی که به زورگویی قدرت و طرفداری کورکورانه به دشمن صهیونیستی و نقشه‌های مختلف او علیه کشورهای عربی و اسلامی نشان می‌دهد. این همه در ضمن تلاش‌های مجرمانه دیگر برای جنگ گرسنگی دادن به این ملت استوار و انقلاب مبارک آن است و مجازات این نظام انقلابی به خاطر پایبندی به آزادی فلسطین و پایتخت مقدس قدس شریف و یاری کردن مستضعفان و درخواست وحدت جهان اسلام و کشورهای برادر و حل خلاف ما بین آنها با گفت‌وگوی برادرانه صادق و مستقیم است.

ای مردم ما در نوار استوار غزه،

ای جنبش‌های مجاهد

ای رزمندگان شجاع ملت ما، 

از خداوند متعال یاری شما برای جهاد و پایداری و برای حرکت در راه رهبران شجاع و شهدای بزرگوار پیشین خواستارم، زیرا که راهی به جز این راه نداریم، راه تحقق وحدت فلسطین است که راه جمع کردن همه ملت‌های عربی و اسلامی و همه طرفداران در همه جهان دور اهداف مقدس آن می‌باشد. خداوند متعال که ما را در جهاد و شهادت یاری کرده است هیچ وقت ما را تنها نخواهد گذاشت. امید بزرگ به انگیختن ملت مجاهد ما و همه فرزندان امت عربی و اسلامی برای دفاع از زمین اسراء و معراج، مسجد مبارک اقصی اولی القبلتین و ثانی المسجدین و ثالث الحرمین الشریفین، کلیسای قیامت و همه مقدسات ما و هر وجب از خاک آمیخته به خون شهیدان وعطر پیامبران داریم زمینی که برای همیشه و تا روز آزادی مسیر جهاد و شهادت را بر می‌گیرد.

با صبر و شکیبای ثابت قدمان که به کلام خداوند: (" و لا تهنوا بی ابتغاء القوم ان تکونوا تالمون فانهم یالمون کما تالمون و ترجون من الله ما لا یرجون وکان الله علیما حکیما"104  النساء) ایمان دارند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha