• یکشنبه / ۲ تیر ۱۳۹۸ / ۱۰:۵۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98040200818
  • خبرنگار : 30054

تورهای مسافرتی را برای تابستان آنلاین و با قیمت مناسب بخرید

تورهای مسافرتی را برای تابستان آنلاین و با قیمت مناسب بخرید

بسیاری از افرادی که قصد سفر دارند از هفته‌های قبل از آغاز تابستان برای خرید بلیط سفر و تور اقدام کرده‌اند. اگر شما هم هنوز برای سفرتان بلیط رزرو نکرده‌اید یا تور خریداری نکرده‌اید، پیشنهاد می‌دهیم که برای خرید آنلاین تورهای مسافرتی به علی بابا مراجعه کنید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام علی بابا، تابستان، فصل سفر آغاز شد و به همین دلیل این پیش‌بینی دور از واقعیتی نیست که تقاضا برای بلیط سفر و تورهای مسافرتی مانند تور اروپا، افزایش یابد.

شما می‌توانید با خرید آنلاین تور مسافرتی، به جای مذاکره تلفنی یا حضوری با مشاوران آژانس‌های مسافرتی، پس از بررسی کامل امکانات تور مورد نظرتان از طریق وبسایت و اپلیکیشن علی بابا، انواع تورها را از لحاظ قیمت و امکانات با هم مقایسه کنید و علاوه بر آن، نظر سایر افرادی که پیش از شما تور مورد نظرتان را خریداری کرده‌اند در قسمت نظرات، مطالعه کنید و سپس تور را انتخاب و هزینه آن را به صورت آنلاین پرداخت کنید. شما همچنین می‌توانید آفر تور استانبول، گرجستان و… بگیرید و سفری دلچسب تجربه کنید.

خرید آنلاین تور خارجی و داخلی مزایای دیگری نیز دارد که صرف زمان بسیار کم برای رزرو هتل، بلیط هواپیما و استفاده از خدماتی چون ترنسفر فرودگاهی و… برخی از آنها هستند.

پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته، پرداخت هزینه تور با کارت شتاب بانکی، امکان مشاوره با کارشناسان تور علی بابا، خرید تور با قیمت مناسب در زمان بسیار کم با چند کلیک ساده از دیگر ویژگی‌های خرید آنلاین تور مسافرتی است.

اگر هم قصد دارید برای سفرتان بلیط قطار، اتوبوس و هواپیما خریداری کنید، باز هم رتبه یک فروش بلیط سفر همراه شماست تا تجربه‌ای شایسته از سفر را برای شما خلق کند. به عنوان مثال برای خرید بلیط ارزان کیش یا هر مقصد دیگری، می‌توانید روی سرعت، سهولت، امنیت و کیفیت خدمات پشتیبانی علی بابا حساب کنید.

انتهای رپرتاژ خبری

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha