• یکشنبه / ۲ تیر ۱۳۹۸ / ۱۶:۰۷
  • دسته‌بندی: اقتصاد کلان
  • کد خبر: 98040201171
  • خبرنگار : 71251

تعیین بودجه تبلیغاتی برای دولتی‌ها

بودجه / اقتصادی

شرکت‌های دولتی می‌توانند سه هزارم بودجه هزینه‌ای خود را برای اطلاع‌رسانی و تبلیغ دستاوردهایشان هزینه کنند.

به گزارش ایسنا، طبق تصویب هیأت وزیران یک بند به ضوابط اجرایی بودجه ۱۳۹۸ اضافه شده است که به موجب آن دستگاه‌ها و شرکت‌های دولتی می‌توانند سه هزارم بودجه هزینه‌ای خود را برای اطلاع‌رسانی و تبلیغ دستاوردهای همان دستگاه با هماهنگی و نظارت دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی دولت هزینه کنند.

طبق پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه کشور و اصل ۱۳۸ قانون اساسی، هیأت وزیران تصویب کرد که دستگاه‌های اجرایی از جمله شرکت‌های دولت مکلفند حداکثر سه در هزار اعتبارات هزینه‌ای پرداخت شده خزانه به خود از محل اعتبارات مصوب مربوط را با هماهنگی و نظارت دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت برای اطلاع رسانی و تبلیغ دستاوردهای همان دستگاه اجرایی و شرکت‌های دولتی در قالب موافقتنامه مبادله شده با سازمان هزینه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.