• یکشنبه / ۲۶ آبان ۱۳۹۸ / ۱۶:۲۸
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 98082617074
  • منبع : دانشگاه صنعتی امیر کبیر

رییس دانشگاه خبر داد

افزایش ۲۰ درصدی ظرفیت‌های خوابگاهی دانشگاه امیرکبیر

افزایش ۲۰ درصدی ظرفیت‌های خوابگاهی دانشگاه امیرکبیر

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: طبق برنامه راهبردی دانشگاه در نظر داریم خوابگاه‌های جدید ایجاد کنیم و طی چندسال اخیر نیز ۲۰ درصد ظرفیت خوابگاه‌ها افزایش یافته است.

به گزارش ایسنا، دکتر سیداحمد معتمدی در مراسم معارفه معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر اظهار کرد: معاونت فرهنگی و دانشجویی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر با یکدیگر ادغام شده‌اند و دانشگاه صنعتی امیرکبیر تنها دانشگاه در بین دانشگاه‌های بزرگ کشور است که چنین اقدامی انجام داده است.

وی افزود: فعالیت‌های دانشجویی و فرهنگی دو فعالیتی هستند که مکمل یکدیگر به شمار می‌روند.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر افزود: دانشگاه صنعتی امیرکبیر خوشبختانه در موضوع خوابگاه‌ها رشد خوبی داشته است و طبق برنامه راهبردی پیش‌بینی شده تا ظرفیت خوابگاه‌های این دانشگاه به دوبرابر افزایش یابد.

دکتر معتمدی اظهار کرد: طبق برنامه راهبردی دانشگاه در نظر داریم خوابگاه‌های جدید ایجاد کنیم و طی چندسال اخیر نیز ۲۰ درصد ظرفیت خوابگاه‌ها افزایش یافته است.

وی تاکید کرد: این دانشگاه دارای ۲۲ خوابگاه است که عمدتا این خوابگاه‌ها دارای رتبه یک تا سه هستند.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر عنوان کرد: برنامه داریم خوابگاه‌های قدیمی را به خوابگاه‌های جدید تبدیل کنیم که این امر موجب می‌شود ۲۰ تا ۳۰ درصد ظرفیت خوابگاهی دانشگاه افزایش یابد؛ چراکه ساختمان‌های قدیمی خوابگاهی دانشگاه با کاربری خوابگاهی نبوده‌اند.

دکتر معتمدی خاطرنشان کرد: در بحث ورزش نیز فعالیت‌های مختلفی در دانشگاه انجام شده است، اما به دلیل کمبود فضای فیزیکی در دانشگاه نتوانستیم در این حوزه توسعه زیادی داشته باشیم.

وی گفت: با نوسازی و بازسازی سلف‌های دانشجویی ظرفیت استفاده از سلف‌های دانشجویی دو برابر افزایش یافته است.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر درخصوص فعالیت‌های فرهنگی در این دانشگاه نیز افزود: سعی کردیم به تمامی سلیقه‌ها مجوزهای لازم را اعطا کنیم و تا حد زیادی توانستیم به سلیقه‌های مختلف پاسخ دهیم. در مجموع می‌توان گفت که در این حوزه توانستیم تعادل خوبی ایجاد کنیم.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، در این مراسم از زحمات دکتر جواد شکراله مغانی معاون سابق فرهنگی و دانشجویی دانشگاه تقدیر به عمل آمد و دکتر سیاوش خرسندی عضو هیات علمی دانشکده مهندسی کامپیوتر به عنوان معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر معرفی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha