• چهارشنبه / ۶ آذر ۱۳۹۸ / ۱۶:۱۲
  • دسته‌بندی: ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • کد خبر: 98090604330
  • منبع : اپراتور دوم(ایرانسل)

تمدید بسته‌ها و یک گیگابایت اینترنت رایگان برای مشترکان

تمدید بسته‌ها و یک گیگابایت اینترنت رایگان برای مشترکان

اپراتور ایرانسل اعلام کرده با توجه به اختلال ایجاد شده در روزهای گذشته، مدت استفاده از بسته‌های اینترنت مشترکان را تمدید کرد و یک گیگابایت اینترنت هدیه ارائه می‌دهد.

به گزارش ایسنا، اپراتور دوم تلفن همراه اعلام کرد که با توجه به اختلال ایجاد شده برای مشترکان اینترنت در روزهای گذشته، به تمامی مشترکان، یک گیگابایت اینترنت رایگان اختصاص داده شد. مشترکانی که از قبل بسته‌های اینترنت فعال داشته‌اند و هنوز مهلت استفاده آن‌ها تمام نشده، می‌توانند هفت روز بیشتر از بسته‌های خود استفاده کنند.

بر این اساس، اگر مشترکان بسته‌های اینترنتی داشته‌اند که در زمان اختلال، منقضی شده است، به تعداد روزهای قطعی اینترنت پیش از انقضای بسته، به علاوه یک روز بیشتر، می‌توانند از باقی‌مانده بسته‌های خود استفاده کنند. به عنوان مثال اگر در روز دوم اختلال، بسته مشترک تمام شده است، باقیمانده استفاده نشده بسته، پس از پایان اختلال برای ۳ روز، مجدداً فعال می‌شود.

علاوه بر این، برای تمامی مشترکان یک گیگابایت اینترنت هدیه رایگان در نظر گرفته شده است که با شماره گیری کد دستوری #۹۸* برای مشترکان اینترنت تلفن همراه، در دسترس قرار می‌گیرد. این هدیه برای مشترکان اینترنت پرسرعت ثابت یا TD-LTE نیز از طریق نرم افزار کاربردی «ایرانسل من» به نشانی irancell.ir/myirancell در دسترس است.

اختلال اینترنت برای استفاده از اینترنت بین المللی از عصر روز شنبه ۲۶ آبان‌ماه آغاز شد و آن دسته از مشترکانی که قصد استفاده از محتواهایی که مصرف اینترنت بین المللی داشتند، با مشکلاتی رو به رو شدند. اتصال تدریجی و مجدد اینترنت بین الملل در شبکه ثابت (TD-LTE) از جمعه اول آذرماه و برای شبکه اینترنت همراه، از صبح یکشنبه ۳ آذرماه، از سرگرفته شد و امروز نوبت به اتصال مجدد اینترنت همراه در تهران و برخی دیگر از شهرهای کشور رسید.

ایرانسل اعلام کرده در راستای تکریم حقوق مشترکان خود، با وجود اینکه اختلال خارج از اراده این اپراتور بود، همگام با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، برای همراهی با مشترکان خود، اقدام به تمدید مهلت استفاده از بسته‌های قبلی کرد و یک گیگابایت اینترنت رایگان، ارائه کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۶ ۱۶:۴۳

اینترنت مگه هفت روز بسته بود که هفت روز هدیه میدن. خب عین روزهاشو برگردونن دیگه. من که متوجه نمیشم. در ضمن الان چک کردم به روز های من اون هفت روزم اضاف نشده

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۶ ۱۶:۵۰

یه گیگ اینترنت برای دو هفته قطعی؟ ورشکست نشین !

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۶ ۱۷:۳۱

چرا قطع شد دوباره؟

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۶ ۱۸:۱۸

وقتی هنوز اینترنت موبایل وصل نشده یک گیگابایت هدیه به چه دردمون میخوره..الان 12 روزه که از اینترنت خبری نیست...

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۶ ۲۰:۵۹

دوستان در ایسنا ابتداعا خدمتتون خسته نباشید ویژه میگم چون یکی از مراجعی هستید که به موضوع اینترنت بطور ویژه میپردازید.این واقعا جای قدردانی داره. ثانیا اما خواستم ازتون تقاضا کنم اگر ممکن هست از منابعتون اخبار مربوط به اینکه ما البرزی ها و دیگر مناطقی که اینترنت همراهمون هنوز قطعه بالاخره تکلیفمون چیه و آیا برای ما هم وصل میشه یا نه رو اخذ کنید و برامون بگذارید. تشکر مجدد.شبه 6 آذر شما بخیر

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۶ ۲۱:۲۸

نت رایگان نگه داشته باشین برا خودتون نخواستیم مسخره کردین ملت

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۷ ۰۰:۲۲

آقا لطفا بگید نت کرمان رو چرا وصل نمیکنید.چه وضعشه.اهه

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۷ ۰۱:۳۰

برای من 5 گیگی رو که مهلتش تموم شده بود و سوختو تمدید کرد