• سه‌شنبه / ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۲:۵۳
  • دسته‌بندی: دفاعی - امنيتی
  • کد خبر: 98112216401
  • منبع : ارتش جمهوری اسلامی ایران

/چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی/

معاون اجرایی ارتش :راه ما راه شهیدان و ایثارگران است

معاون اجرایی ارتش :راه ما راه شهیدان و ایثارگران است

امیر سرتیپ محمد محمودی، گفت: همه ما امروز در برابر خانواده های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران سر تعظیم فرود می آوریم و به جهان اعلام می کنیم راه ما راه شهیدان و ایثارگران است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ محمودی معاون اجرایی و فرمانده پایگاه های بسیج مردمی ارتش در راهپیمایی باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن گفت: انقلاب اسلامی بعد از پیروزی شکوهمند خود در بهمن ۱۳۵۷، مسیر سخت و دشواری را طی کرده است. این انقلاب از امواج توطئه ها و ترورها و جنگ تحمیلی در سال‌های اولیه تا آماج تهدیدها و تحریم ها تا امروز با تدابیر نورانی امام (ره) و رهبر فرزانه انقلاب و هوشیاری و بصیرت ملت انقلابی و فداکار ایران اسلامی با صلابت عبور کرده و امروز در گام دوم انقلاب آینده ای پرامید و درخشان در پیش رو دارد.

وی افزود: شهیدان سربلند، جانبازان پرافتخار، آزادگان سرافراز و همه ایثارگران انقلاب و دفاع مقدس، سندها و پرچم‌های پرافتخار این ملت قهرمان هستند و در حقیقت نگهدار و نگهبان حقیقی انقلاب اسلامی، شهیدان والامقام ما هستند. شهیدانی همچون شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که امروز و همزمان با یوم الله ۲۲ بهمن، چهلمین روز شهادت پرافتخار این سرباز ولایت و ملت است، در حقیقت نماد و الگوی ایثار، مقاومت، شجاعت، اخلاص و ولایتمداری هستند.

امیر سرتیپ محمودی تصریح کرد: همه ما امروز در برابر خانواده های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران سر تعظیم فرود می آوریم و به جهان اعلام می کنیم راه ما راه شهیدان و ایثارگران است. راه ما راه شهید سلیمانی ها، شهید صیادها، شهید قرنی ها، شهید بابایی ها و همه شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی ایران است.

معاون اجرایی ارتش همچنین گفت: امروز در شرایطی هستیم که دستآوردهای بسیار مهم و با ارزشی از راه طی شده در طول ۴۱ سال گذشته داریم، اما در عین حال هنوز هم راه طولانی پیش روی ما باقی مانده است که ان‌شاء‌الله با تبعیت محض از ولایت فقیه و با اتحاد، همدلی و انسجام همه آحاد ملت و با هوشیاری در برابر توطئه های استکبار خواهیم توانست در گام دوم انقلاب نیز همچون همیشه با افتخار و صلابت از گردنه های پیش رو عبور نماییم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha