• شنبه / ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۲:۲۴
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403022921039
  • خبرنگار : 50187

سخنگوی سپاه پاسداران:

دنیا راهبرد جمهوری اسلامی در مسئله فلسطین را تصدیق کرد

دنیا راهبرد جمهوری اسلامی در مسئله فلسطین را تصدیق کرد

ایسنا/کرمان سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز دنیا راهبرد جمهوری اسلامی در مسئله فلسطین را تصدیق کرد و در حال حاضر در دانشگاه‌های معتبر اروپا و آمریکا فریاد حمایت از مردم فلسطین سر داده می‌شود و علیه ظلم رژیم صهیونیستی حرف می‌زنند.

سردار رمضان شریف امروز ۲۹ اردیبهشت ماه در گردهمایی مدیران روابط عمومی، رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی سپاه و بسیج استان کرمان با عنوان «مدار امید» ضمن قدردانی از فعالان عرصه روابط عمومی اظهار کرد: انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری، ایران را به کانون خبرسازی دنیا تبدیل کرده و در بین کشورهای عضو سازمان ملل، اغراق نیست اگر بگویم در طول چهار دهه اخیر یکی از خبرسازترین کشورهای دنیا، جمهوری اسلامی است و این به خاطر عظمت انقلاب است.

وی بیان کرد: امام (ره) با اتکا به خداوند و تکیه بر فرهنگ دینی و مردم مومن، استقلال ایران را که کشوری استعمارزده بود، در بهمن ۵۷ پس گرفت و امروز به عنوان یک کشور نمونه و الهام‌بخش در دنیا مطرح است و ما یک کشور معمولی نیستیم.

معاون روابط عمومی سپاه پاسداران اظهار کرد: در ابتدای وقوع انقلاب، همه قدرت‌های شناخته شده دنیا و وابستگان آنها به اتفاق علیه انقلاب اسلامی موضع داشتند و همه می‌خواستند جمهوری اسلامی پا نگیرد و موفق نشود زیرا انقلاب، استقلال و راه رهایی از شر قدرت‌های سلطه‌گر را به همه مردم دنیا نشان داد و سردمداران استکبار می‎‌خواستند راه و الگوی سومی شکل نگیرد و به این خاطر در معرض هجمه بوده و هستیم.

وی افزود: خدا را شاکریم در مقابل همه این هجمه و طراحی‌های قدرت‌های بزرگ دنیا انقلاب اسلامی ۴۵ سال را با موفقیت پشت سر گذاشته و همچنان پیشرو و الهام بخش مردم دنیاست و این موفقیت‌ها را مرهون فرهنگ قرآن کریم و تعالیم پیامبر اعظم؛ هدایت و رهبری حکیمانه امامین انقلاب و پشتیبانی، تیزهوشی و صبر و مقاومت ملت ایران هستیم و به دلیل این سه ضلع است که انقلاب همچنان توفنده به پیش می‌رود.

شریف با اشاره به تلاش آمریکا برای ایجاد حکومت جدید در افغانستان و عراق به منظور برگرداندن نگاه‌های مردم منطقه از انقلاب اسلامی و حکومت مبتنی بر نظام ولایت فقیه تصریح کرد: خانم رایس وزیر وقت امور خارجه آمریکا شش سال بعد از این تصمیم اعتراف کرد «این نقاط آرمانی محقق نشد و ما یک سال با حضور بهترین کارشناسان حرفه‌ای فکر و طراحی می‌کنیم چگونه انقلاب را به چالش بکشیم و متوقف کنیم اما رهبر ایران در یک سخنرانی یک ساعته تمام بافته‌های ما را پنبه می‌کند و دلیل ناکامی ما رهبری هوشمندانه‌ای است که کشور ایران را اداره می‌کند.

دشمن همه توانش را برای کوچک جلوه دادن عملیات وعده صادق به کار گرفت

سخنگوی سپاه پاسداران در ادامه سخنانش اظهار کرد: امروز چشمه دیگری از این عظمت و ابهت انقلاب اسلامی و درایت و شجاعت رهبری معظم را همه دنیا در جریان فرمان تنبیه رژیم صهیونیستی دیدند.

وی افزود: دشمن همه توانش را برای کوچک جلوه دادن عملیات وعده صادق به کار گرفت و ۱۳ روز برای این کار مهلت داشت و حرفه‌ای ترین خبرنگاران را استخدام کرد.

شریف بیان کرد: تمام کسانی که در ۷۴ سال گذشته از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کردند، اخیراً نیز در عرصه نظامی، اطلاعاتی، تبلیغات و رسانه به کمکش آمدند اما اراده خداوند به گونه‌ای رقم خورد که این تصمیم منحصربه فرد و تاریخی مقام معظم رهبری در تنبیه رژیم صهیونیستی در منظر همه دوربین‌ها و افکار دنیا به صورت علنی اجرا شد و یک بار دیگر عظمت و شکوه را به کشور عزیزمان باز گرداند.

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: عملیات وعده صادق از نظر ما یک عملیات محدود اما تاثیرگذار و تغییرجهت دهنده راهبردهای دشمن در مقابله با ایران اسلامی بود و یک بار دیگر بعد از فتح خرمشهر، غرور ملی ما خود را در این عملیات نشان داد و همه جریانات و گروه‌های سیاسی، شخصیت‌ یها و اقوام و مذاهب که در ایران هستند یا تعلق خاطری به این سرزمین دارند، این اقدام شجاعانه و موثر ایران را تکریم کردند.

وی تصریح کرد: این پیروزی‌ها به برکت خون شهیدان حاج قاسم سلیمانی و زاهدی است که در جریان مصاف با دشمن شکل گرفت و تمام غررو صهیونیست‌ها و بازدارندگی آنها را به چالش کشید، کاری که هرگز در هفت دهه اخیر اتفاق نیفتاده بود.

شریف افزود: موضع‌گیری امام خمینی(ره) در موضوع قدس و فلسطین امروز به همه دنیا دوراندیشی و حکمتی که امامین انقلاب همواره فلسطین را مسئله اول جهان اسلام می‌دانستند،  نشان داد و مردم ما در این سال‌ها و در اوج مشکلات، روز قدس را گرامی می‌داشتند و مردم دنیا امروز ماهیت سفاک و خونخوار رژیم صهیونیستی را فهمیدند که به هیچ قاعده و قانونی پایبند نیست و دنیا راهبرد جمهوری اسلامی در مسئله فلسطین را تصدیق کرد و در دانشگاه‌های معتبر اروپا و آمریکا فریاد حمایت از مردم فلسطین سر داده می‌شود و علیه ظلم صهیونیست‌ها حرف می‌زنند.

وی با اشاره به اینکه باید قدر کشور، انقلاب بزرگ و رهبری انقلاب را بدانیم که دشمن در عرصه رسانه‌ای به دنبال همین موضوع است، گفت: امروز یک بار دیگر روح امید به آینده در بین ملت ما زنده شده و دشمن تلاش دارد در راهبرد خود اصل انقلاب را زیر سئوال ببرد و جوانان را نسبت به آینده ناامید کند اما فرزندان ما در مقاطع مختلف گوش به فرمان رهبری کاری می‌کنند که گاهی دشمن نتیجه سال‌ها عملیات روانی و رسانه‌ای را از دست می‌دهد مانند اتفاقی که امروز بعد از عملیات موفق وعده صادق شکل گرفته است.

مردم را به عنوان صاحبان اصلی این انقلاب در همه مراوادات مد نظر داشته باشید

معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به کارکنان روابط عمومی بیان کرد: مردم ضلع اصلی و تعیین کننده و سرمایه اصلی کشور هستند و رضایتمندی مردم از دستگاه یکی از وظایف، روابط عمومی است و تلاش کنید مردم را به عنوان صاحبان اصلی این انقلاب در همه مراوادات مد نظر داشته باشید.

وی با اشاره به اینکه رضایت و همراهی مردم سرمایه بزرگی است که روابط عمومی می‌تواند در افزایش و کاهش این سرمایه موثر باشد، گفت: مطالبات، پیشنهاد و درخواست مردم را به رؤسای دستگاه انتقال دهید و معذوریت و محدودیت‌ها را به افکار عمومی اطلاع دهید.

شریف در پایان با اشاره به دستاوردهای نظام اسلامی گفت: وظیفه روابط عمومی و خبرنگاران این است که واقعیت و تصویر واقعی از جمهوری اسلامی که کشوری الهام بخش در دنیاست مخابره کند.

وی خاطرنشان کرد: امروز بخشی از کار شهدا، کاری است که شما انجام می‌دهید و خط مقابله با عملیات روانی دشمن است لذا آموزش ببینید، حرفه‌ای بشوید و از همه ابزار و امکانات استفاده و خالصانه برای نظام و ملت مقاوم ایران قلم بزنید و مطمئن باشید اینجا صحنه مقابله ما با دشمن این عرصه است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha