• یکشنبه / ۴ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۰:۲۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98120402633
  • خبرنگار : 30054

سفر به جنوب با اجاره سوئیت و ویلا اقتصادی از سایت هومسا

سفر به جنوب با اجاره سوئیت و ویلا اقتصادی از سایت هومسا

تفریحات هیجان‌انگیز، جاهای دیدنی بی‌نظیر، مراکز خرید مدرن و رستوران‌های دریایی با غذاهای روز، باعث شده تا جنوب ایران به یک محل دوست‌داشتنی و آرامش‌بخش برای سفر کردن تبدیل شود.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام هومسا، در میان جزایری که در جنوب ایران وجود دارد، کیش و قشم به دلیل امکانات پیشرفته‌تر و شرایط اقامت، از محبوبیت و جذابیت بیشتری در میان سایر جزیره‌ها برخوردارند. اگر زمان سفرتان را در پاییز و زمستان و اوایل بهار انتخاب کنید، بیشترین لذت را خواهید برد. یکی از مهم‌ترین عوامل در هر سفری، پیدا کردن اقامتگاه مناسب با کمترین هزینه است. رزرو هتل یا اجاره سوئیت و ویلای اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه که در این متن به آن خواهیم پرداخت.

اقامت به‌صرفه در کیش با اجاره ویلا و سوئیت

یکی از رایج‌ترین گزینه‌های اقامت در جنوب کشور، اجاره ویلا در کیش است که به شما کمک می‌کند در فضایی بزرگ‌تر از هتل اقامت داشته باشید. ویلاهایی که در کیش اجاره داده می‌شوند، معمولا ساحلی هستند و با نزدیکی به آب‌های نیلگون خلیج‌فارس، می‌توانید تجربه سفری به‌یادماندنی را داشته باشید اما اگر به دنبال صرف هزینه کمتر برای سفرتان هستید، اجاره سوئیت را فراموش نکنید. با اجاره سوئیت در کیش می‌توانید سفری مقرون‌به‌صرفه تر داشته باشید. این‌که در جزیره کیش بتوانید یک سوئیت اقتصادی و ارزان پیدا کنید، دور از ذهن نیست. قیمت یک سوئیت بر اساس تعداد اتاق‌خواب‌هایی که دارد و موقعیت جغرافیایی آن و حتی امکاناتی که دارد، قابل‌ تغییر است.

بنابراین با اجاره یک سوئیت کوچک و صرف‌نظر کردن از امکاناتی مثل جکوزی، میز بیلیارد، استخر سرپوشیده و ... می‌توانید اقامتگاه ارزان‌تری اجاره کنید. اگر سوئیت چشم‌اندازی به دریا داشته باشد، قیمت آن بالاتر می‌رود پس می‌توانید از این مورد هم‌چشم پوشی کنید. تعداد تخت‌هایی که در یک سوئیت وجود دارند، باعث بالا رفتن قیمت آن می‌شوند. پس اگر یک فرزند کوچک دارید، می‌توانید برای او تخت نگیرید و در عوض سوئیت را با قیمت کمتری اجاره کنید.

با این‌که قیمت اجاره ویلا در کیش نسبت به سوئیت بیشتر است، اما نمی‌توان نادیده گرفت که امکاناتی که در آن است، در سوئیت پیدا نمی‌شود. برای اجاره سوئیت و ویلا ارزان در کیش از هومسا به آدرس www.homsa.net انواع اقامتگاه‌های لوکس و ارزان و اقتصادی قابل رزرو و اجاره می‌باشد.

اقامت و خوش‌گذرانی در جزیره قشم

در جزیره قشم قضیه کاملا متفاوت است. ویلاهایی که در جزیره قشم هستند، متراژهای بزرگ‌تری دارند و هزینه آن ها دست‌کم دو برابر است. به همین دلیل بیشتر مسافران برای داشتن یک اقامت کم‌خرج، به سراغ اجاره سوئیت ارزان در قشم می روند. علاوه بر این تعداد سوئیت‌هایی که می‌توانید در قشم پیدا کنید، بسیار بیشتر از ویلاست؛ اما با این‌حال اگر تعداد افرادی که در سفر همراه‌تان هستند زیاد است، مجبورید که به اجاره ویلا روی آورید. البته به دلیل تعدد ویلاهایی که در قشم در سایت هومسا ثبت شده است، با هر بودجه‌ای می‌توانید ویلای خوب و مناسبی اجاره کنید. نوع دیگری از اقامتگاه‌ها که در قشم وجود دارد و هزینه سفرتان را به‌شدت کاهش می‌دهد، اقامتگاه بوم گردی است که یک‌راه خوب برای آشنایی با فرهنگ مردم و تست کردن غذاهای محلی قشم است.

برای این‌که راحت تر و سریع‌تر بتوانید ویلا و اقامتگاه اجاره کنید، باید به سراغ روش‌های آنلاین بروید. هومسا یک سامانه رزرو آنلاین ویلا و اقامتگاه است که به شما کمک می‌کند تا از راهی ایمن، ویلا یا اقامتگاه اجاره کنید. اجاره ویلا از هومسا کاری بسیار ساده است و حتی می‌توانید از دسترسی اقامتگاه به مکان‌های دیدنی هر منطقه با خبر شوید. همچنین شما می‌توانید تمام ویلاها و اقامتگاه‌ها با جزئیات، تعداد نفرات، قیمت و مکان دسترسی ببینید و حتی از همین‌الان می‌توانید برای هرزمانی که می‌خواهید، اقامتگاه اجاره کنید.

در هر صورت فرقی نمی‌کند که چه نوع اقامتگاهی اجاره کنید، جزایر زیبای جنوبی با مردم خونگرم و مهمان‌دوست و فرهنگ و آداب‌ورسوم غنی و هم‌چنین امکانات تفریحی فراوان و طبیعت زیبا و بکر بهترین مقصد برای استراحت، تفریح و خوش‌گذرانی‌های خانوادگی و دوستانه است.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha