• دوشنبه / ۴ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۸:۲۱
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 99010401759
  • خبرنگار : 71616

افزایش ۴۳ درصدی خدمات در محل امدادخودرو سایپا

افزایش ۴۳ درصدی خدمات در محل امدادخودرو سایپا

گروه خودروسازی سایپا، در راستای اجرای پویش درخانه بمانیم، تمرکز بر خدمت‌رسانی ویژه در این شرایط و استقبال مشتریان گروه سایپا، خدمات در محل امداد خودرو سایپا به صورت چشمگیری افزایش یافت.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایپانیوز، عباس فخاریان - مدیر عملیات شرکت امدادخودروسایپا - از افزایش ۴۳ درصدی خدمات خودرو در محل محصولات گروه سایپا خبر داد و گفت: در راستای مسئولیت‌های اجتماعی گروه خودروسازی سایپا، علاوه بر رایگان شدن اجرت خدمات و ایاب و ذهاب خدمات خودرو در محل، ناوگان ارائه خدمات امدادی در محل توسط امدادخودروسایپا نیز تقویت شد تا در این روزهای شیوع ویروس کرونا، خدمات سریع‌تر و مطلوب‌تری به هموطنان ارائه شود.

وی افزود: به منظور کاهش سفرهای غیرضروری در سطح معابر عمومی و سرعت دهی در ارائه خدمات امدادی و تعمیراتی، بخشی از ناوگان امدادی مستقر در جاده‌های بین راهی در مراکز شهرها مستقر و به ارائه خدمت در درب منازل پرداختند.

رییس ستاد طرح خدمات و امداد گروه خودرو سازی سایپا ضمن قدردانی از مردم برای رعایت نکات بهداشتی و عمل به توصیه های مسئولین در عدم خروج از منازل گفت: گروه خودروسازی سایپا ضمن افزایش بازه زمانی ارائه خدمات خودرو در محل تا ساعت ۲۲ و همچنین رایگان کردن اجرت خدمات و ایاب ذهاب در این روزها در کنار مشتریان گرانقدر خود ایستاده است.

هموطنان گرامی می‌توانند جهت دریافت خدمات به آدرس اینترنتی www.emdadsaipa.com مراجعه و یا با شماره سراسری ۰۹۶۵۵۰ یا شماره ۸۴۴۴۴ با پیش شماره ۰۲۱ تماس بگیرند

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.