• جمعه / ۱۳ تیر ۱۳۹۹ / ۰۰:۴۳
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 99041309470
  • منبع : اتاق اصناف

وب سایت عرضه ماسک رونمایی شد

وب سایت عرضه ماسک رونمایی شد

در آستانه ولادت با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) مراسم رونمایی از اولین وب سایت تخصصی عرضه ماسک کشور و تجلیل ازکارگران و تلاشگران عرصه مبارزه با کرونا برگزار شد.

به گزارش ایسنا، غلامرضا حسن پور، رییس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور در این مراسم اعلام کرد: کسانی که درشرایط سخت چند ماه اخیربه ویژه کارگران واحدهای تولیدی ماسک وسایر زحمتکشان این عرصه، دل به خطرزده وبرای خدمت به مردم حتی در تعطیلات نوروز و سایر ایام تعطیل هیچ گاه سنگر تولید رارها نکردند، شامل این فرمایش امام رضا (ع)هستند که فرمودند دوستی با مردم نیمی ازعقل است؛ لذا تقدیرازاین عزیزان کوچکترین وظیفه ای است که بر عهده ما است.

تشکیل ستاد مقابله با کرونا در بسیج اصناف

وی افزود: همزمان با شیوع ویروس کرونا و با توجه به تولید محدودی که در کشور وجود داشت، اولویت اصلی این سازمان تولید ماسک بود تا پاسخگوی نیاز و جوابگوی مصرف کشور باشد. به همین جهت از ابتدای شیوع ویروس کرونا ستادی در بسیج اصناف کشور ایجاد شد و توانستیم با همکاری تولید کنندگان بخشی از کمبود کشور در خصوص ماسک را تامین کنیم.
عضو هیئت عالی نظارت بر سازمان های صنفی با اشاره به راه اندازی این واحد تولیدی به توصیه سازمان بسیج اصناف کشور تصریح کرد: به لطف الهی وتلاش صنعتگران واحدهای تولیدی تحت حمایت بسیج اصناف کشور، نه تنها تولید ماسک استاندارد سه لایه متوقف نشد ،بلکه شاهد افزایش ظرفیت های تولید در کشورهستیم.

تولید ۵۰ میلیون ماسک

وی با اشاره به تولید بیش از۵۰ میلیون ماسک توسط واحدهای تولیدی صنفی در سراسر کشور با همت بسیج اصناف گفت: روند تولید، ابتدا با ماسک پارچه ای شروع شد و در حال حاضر ماسک استاندارد سه لایه پزشکی، نیاز های جامعه را برطرف می کند.

حسن پور گفت: ماسک های تولید شده با هماهنگی بسیج اصناف و دستگاههای ذی ربط در اختیار دانشگاه های علوم پزشکی، مراکز بهداشتی و درمانی و داروخانه ها قرار گرفته است. بخشی از این ماسک ها نیز بصورت رایگان در اختیار مردم قرار گرفت.
حسن پور اعلام کرد: اخیرا با توجه به نیاز مبرم مردم استان خوزستان به ماسک ، تعداد یک میلیون ماسک توسط یکی از کارگاه های تحت پوشش این سازمان تولید و به دانشگاه علوم پزشکی این استان ارسال شد.

مسئولیت جدید بسیج اصناف

رییس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور در ادامه اظهار کرد: اخیرا با تصویب ستاد ملی مبارزه با کرونای وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت)، مسؤلیت هماهنگی، تأمین مواداولیه، تولید وتوزیع ماسک در چرخه تولید نیمه صنعتی وکارگاهی برعهده بسیج اصناف کشور قرار گرفت.

راه اندازی سایت باماسک

وی با اشاره به لزوم کنترل قیمت ها وکوتاه کردن دست دلالان و همچنین جلوگیری از توزیع ماسکهای غیراستاندارد گفت: امروز اولین وب سایت عرضه ماسک استاندارد به آدرس www.bamask.ir (باماسک) راه اندازی و در دسترس عموم مردم قرار گرفت.
انتهای پیام
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۴-۱۳ ۱۱:۰۹

نوشته ناموجود که

avatar
۱۳۹۹-۰۴-۱۳ ۱۱:۰۹

هیچ ماسکی نداره .نوشته ناموجود

avatar
۱۳۹۹-۰۴-۱۳ ۲۰:۲۶

ماسک 20عدد

avatar
۱۳۹۹-۰۴-۱۴ ۰۳:۰۵

با عرض سلام و خسته نباشید تنها راه نجات کشور از تمامی سختی ها و تنگناها، بسیج همگانی و کار جهادی است باید بطور کامل از غرب قطع امید کنیم.البته این به معنای قطع ارتباط کامل و عدم تعامل ببا غرب نیست

avatar
۱۳۹۹-۰۴-۱۵ ۰۰:۲۸

سلام متاسفانه من از سایت مذکور خرید کردم در تاریخ 99/4/13 برای دو هفته بعد نوبت ارسال دادند امروز رفتم سایت نوبت را تغییر دادند برای یک ماه بعد عدم صداقت و در واقع عین خودرو دارند پیش فروش می کنند و بعد تاریخ تحویل رو عقب می اندازند

avatar
۱۳۹۹-۰۴-۱۵ ۱۰:۰۳

کلاهبرداریه . مثل تحویل خودرو میمونه ؟ممکنه چند ماه زمان ببره . طرف متقاضی میمیره چند ماه بعد شاید ماسک برسه اون هم مشخص نیست چه کیفیتی داره . این روش جدید خالی کردن جیب مردمه .

avatar
۱۳۹۹-۰۴-۱۶ ۱۱:۳۴

شما که نمی تونید ماسک رو سریعابا همون کیفیت عکس قبلی به دست مردم برسونید... بی زحمت تو سایت تون یه راهی برای انصراف دادن مشتری و برگشت پولشون بذارید

avatar
۱۳۹۹-۰۴-۳۱ ۱۵:۵۴

کلاه برداری هست پول از حساب کم کرده تحویل زده یکماه دیگه کنسل هم نمیکنند

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۰۱ ۱۲:۲۸

کلاهبرداریه... سه هفته است که ماسک سفارش دادم. هیچ تلفنی پاسخگو نیستن ... میخوام پولمو پس بگیرم اما نمیشه. تاسف آوره واقعا که اینقدر راحت کلاهبرداری میکنن. اونم بسیج اصناف!

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۰۵ ۱۰:۲۰

متاسفانه با اعلام و معرفی خبرگزاری و همچنین َشبکه خبر درخصوص راه اندازی سایت باماسک بنده بصورت آنلاین خریداری کردم حدود ۱۵ روز پیش قرار بود۲۳تیر بدستم برسه تا حالا که نرسیده ۲تاشماره تلفن هم مرتب اشغال میزنه فکر کنم معرفی کلاهبرداری بوده

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۰۷ ۱۰:۳۷

سعی کنی یک بسته بخرید. اگر سه بسته بخرید 1 یا 2 بسته می فرستن و پاسخگو هم نیستند. این سایت شاکی زیاد داره/ مواظب باشید

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۱۱ ۱۶:۴۳

سلام ما ۱۳ تیر سفارش دادیم هنوز تحویل نشده

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۱۲ ۱۳:۱۴

سایت کلاهبرداریه پول رو اولش میگیرن بعد دیگه هیچکس پاسخگو نیست. همه کسایی که شاکی هستید تماس بگیرید بازرسی هستش شاید بشه پولمونو پس بگیریم.

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۱۲ ۱۹:۳۰

متاسفانه بسیار بد قول میباشند و وجه را دریافت کرده اند و بیش 25 روز است که خبری از تحویل ماسک نیست بهتر نبود ثبت نام میکردند و هنگام تحویل وجه را میگرفتند ما مبلغ را واریز کردیم دیگر دستمان به جائی بند نیست

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۱۳ ۰۹:۵۰

آقا مراقب باشید این سایت متاسفانه شائبه کلاهبرداری دارد ، اول پول میگیرند و زمان تحویل رو یکماه بعد اعلام میکند و بعد یکماه هم خبری از ماسک نیست ! عجیب تر اینکه هیچکدوم از دو خط تلفن اعلامی رو پاسخ نمیدهند !!! و عجیب تر اینکه در حالیکه سفارشات قبلی مردم رو که پولش رو جلو هم گرفتند تحویل نداده اند همچنان در حال گرفتن سفارش جدید در سایت هستند !!! متاسفانه خبری هم از نماد اعتماد هم در سایت نیست !!! تبلیغ سایتهای مسئله دار رو نکنید ما به اعتبار بسیج و تبلیغات رسانه ای این مبالغ رو در این سایت ریختیم ولی خبری از محصول نیست . نهادهای نظارتی لطفا ورود پیدا کنید .

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۱۳ ۱۹:۲۹

دوستانی که این سایت " با ماسک " ازشون کلاهبرداری کرده باید از طریق سایت سازمان تعزیرات حکومتی اعلام شکایت بکنند .

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۱۴ ۱۸:۳۶

سلام من بیش ازیک ماه هست ازسایت با ماسک درخواست خریددادم ومبلغ اون راپرداخت کردم خبری ازماسک نشد وتلفن هم جواب نمیدن فک کنم سایت کلاهبردادری هست

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۱۵ ۱۰:۲۹

سلام این سایت باماسک کلاهبردار است بیش ازیک ماه است ازمن پول گرفته نه ماسک رامیدهد نه تلفن راجواب می دهد لطفا به تعزیرات شکایت کنید

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۱۷ ۰۰:۳۳

سلام متاسفانه همانطور که دوستان اشاره کردند این سایت ظاهرا کلاهبردار است .یکماه پیش سه بسته ماسکئ سفارش دادم هنوز ارسال نشده است و تلفن موجود در سایت هم پاسخگو نیست .

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۱۶ ۱۴:۲۱

صدا و ســــیما نمی خواد راجع به کلاهبرداری این سایت چیزی بگه؟ مردم رو فریب دادند ، پول رو بیش از یک ماه گرفتن و تلفن ها شون رو جواب نمی دن.

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۰۹ ۱۰:۲۶

الان شده بیش از ۳ ماه که پولِ مردم دستِشونه ، این کلاهبرداری نیست پَس چیه؟ چرا هیچ خبری راجع به این افتضاح کاری منتشر نمی شه؟

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۱۸ ۱۶:۰۶

چرا هیچ خبرگزاری/خبرنگاری پیگیر کلاهبرداری بزرگِ سایتِ bamask.ir نیست؟ جمعیت زیادی مبلغِ پولشون بیش از یک ماهه بلوکه شده و دستشون کوتاه.

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۲۰ ۱۲:۳۰

یک ماهه خرید کردم تحویل ندادن هیچ سیستم پاسخگویی هم ندارن . هیچ کس هم نیست جلو دزدارو بگیره

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۲۱ ۱۲:۲۲

سلام : من بیشتر ازیک ماه می باشد (99/4/15)که با توجه به پخش خبر از صدا وسیمای محترم اقدام به خرید از سایت {با ماسک }نموده ام ومبلغ آن رانیز پرداخت کردم وهنوز به دستم نرسیده وهردو خط تلفن سایت رو هم جواب نمی دهند.چه کنم ؟

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۲۲ ۰۸:۰۲

با سلام .در اواسط تیرماه و همزمان با ولادت حضرت امام رضا (ع) با توجه به تبلیغات و خبر های پخش شده صدا و سیما و بالتبع آن روزنامه ها، در خصوص خرید ماسک پرستاری بهداشتی از سایت www.bamask.ir اقدام به خرید 3 بسته ماسک و پرداخت آنلاین آن و تعیین تاریخ 11 مرداد 1399 جهت تحویل نمودم.متاسفانه جز شماره پیگیری "OR0000004899" چیز دیگری نندارم شماره تلفن ها یکسره بوق اشغال می زند و کسی جوابگو نیست.تکلیف ما چیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟.

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۲۲ ۱۹:۵۳

بسیار سایت بی مسئولیتی هست.10 روز از زمان ارسال میگذره و هنوز نفرستادن. تلفنشونم همیشه اشغاله کلاه برداری به سبک جدید!!! پولشم که 1 ماهه گرفتن!

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۲۳ ۱۰:۱۹

کلاهبرداریه ،ماسک تحویل داده نشده و تلفنها قلابیه و سایت اینستا گرام هم همینطور

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۲۵ ۰۹:۳۳

افرادی که این سایت ازشون کلاهبرداری کرده حتما گزارش این سایت رو " به پلیس فتا " از طریق سایت پلیس فتا گزارشات مردمی اعلام کنند تا سایر افراد بی اطلاع در دام کلاهبرداران نیفتند .

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۲۵ ۰۹:۴۳

این سایت هیچ ماسکی ارسال نمیکنه در سایت نه نماد اعتماد الکترونیکی هست، نه ادرس شرکت هست. یه خط گذاشتن که سرکاریه و جواب نمیدن. گزینه ای بنام لغوسفارش هم نداره که حداقل بتونی پولتو بگیری. گول نخورید

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۰۲ ۱۵:۰۱

یک پیامک از طرف سایت میاد که تحویلِ پیک بادپا شد، اما اصلا به دستتون نمی رسه و جواب تلفن ها را هم نمی دهند.

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۰۳ ۱۱:۵۹

من روز 4 مرداد ، 3 بسته برای مصرف خانواده ام خریدم و کل وجه را اول کار نقدی واریز کردم. شماره سفارش برام پیامک شد. بعد تاریخ تحویل را تغییر دادند. مجدد تاریخ حویل را 30 مرداد تعیین کردند. متاسفانه تحویل نشد. یکی از شماره هاشون مسدوده ، دومیشم همیشه مشغوله. شماره پیامک پیگیری هم بی اثره. فکر میکنم کلاهبرداریه

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۰۴ ۱۱:۰۸

صد در صد کلاهبرداریه

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۰۴ ۱۱:۴۷

من تیرماه سفارش دادم چرا یک گزارش تهیه نمی کنید. تو که خبر رو گذاشتی

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۱۶ ۱۳:۴۲

این سایتی که معرفی کردید "باماسک" کاملا کلاهبرداری هست بعد از سفارش و پرداخت پول دیگه هیچ دسترسی به سایت و افراد پشت صحنه ندارید و نه خبری از ماسک می شود و نه راهی برای پس گرفتن پول. لطفا در ارسال خبرهای این چنینی که با پول مردم سرو کار دارد بیشتر دقت کنید تا زیر دین نرید و شریک جرم نشوید.

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۱۸ ۱۰:۵۳

درود بر شما! ...بیش از دو ماه است که پول خلق الله را نقد و آنلاین دریافت کرده اند و دست هیچ کس به هیچ جا بند نیست؟!...

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۲۰ ۰۰:۴۰

عجیبه، تلفن سایتِشون همشاِشغال می زنه، راه دسترسی رو بستن، معلوم نیست چه مبالغِ خُرد خُردی از مشتری گرفتن... کلاهبرداری تو کشور علنی شده.

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۲۲ ۱۱:۰۱

حدود بیش از یک ماه هست از سایت باماسک که آن هم از قضا در اخبار از تلویزیون اعلام شد اعتماد کرده و ماسک خریداری کردم هنوز دستم نرسیده و از قضا قابل پیگیری هم نیست.بسیج اصناف با واحد تولیدی اسماعیلی(تولیدی لیبرال سابق) حالا زدن تو کار ماسک(که اونم تو تحویل سفارش مشکل دارن) به اسم (باماسک) bamask.ir دارن کلاهبرداری می کنند درصد زیادی از مردم دیگر مثل من هستند، پولشان خورده شده

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۲۸ ۱۳:۰۰

۲ ماه بیشتر شده که هنوز ماسک هام به دستم نرسیده، جواب تلفن ها رو نمی دن ، تازه سایت هم همچنان داره سفارش میگیره، با پول مردم معلوم نیست دارن چی کار می کنن.

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۰۱ ۱۴:۰۰

آقا این سایت در حال کلاهبرداری با آرامش کامل است. 7 مرداد سفارش دادم ولی تا امروز خبری نشده - پول رو هم موقع سفارش گرفتند. در هر بار پیگیری گفتند: عذرخواهی می کنیم، تحویل پیک دادیم و تا دو روز دیگه دستتون میرسه. جالبه که هنوز هم در حال گرفتن سفارش های جدید هستند. گزارش افتتاح این سایت از تلویزیون پخش شد وگرنه ما اعتماد نمی کردیم.

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۰۳ ۰۹:۱۹

پول نقد گرفتن و هیچ جنسی تحویل نمیدهند و پاسخگو نیستن کلاهبرداری با مشارکت بسیج و صدا و سیما

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۰۷ ۱۱:۴۴

لطفا همه به این سایت شکایت ثبت کنید..اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجـــــــــازی

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۰۹ ۱۰:۲۴

اینا پول رو گرفتن ، ماسک ها رو تحویلِ پیکِ بادپا دادن ( کارکنانِ پُست اعتصاب کرده بودن و بسیاری از بسته ها رو نفرستادن) برای همین مرجوعی خورده و bamask.ir مسئولیتِ ش رو گردن نمی گیره / از طرفی پولِ مشتری که ۳ ماه علاف شده هم پِس نمیدن. گُل ُ بلبل

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۱۳ ۱۱:۰۳

سلام.شاید سفارش شما مشکل داشته شانستون.وگرنه من سفارش دادم ۷ روزه دستم رسید همین الانم رسید.۵ روز تو پست بوده فقط که اونم ایراد به پست هستش.کیفیتشم بسیییییار عالیه.خدایی منکه راضیم ۲بسته سفارش دادم ۲بستشم رسید.مامور پست میگفت شهر های کوچکتر دیرتر میرسه.

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۲۱ ۱۱:۲۱

مهرزاد 1399-7-21 سلام : من بیشتر ازسه ماه می باشد (99/4/15)که با توجه به پخش خبر از صدا وسیمای محترم اقدام به خرید از سایت {با ماسک }نموده ام ومبلغ آن رانیز پرداخت کردم وهنوز به دستم نرسیده وهردو خط تلفن سایت رو هم جواب نمی دهند.چه کنم ؟