• پنجشنبه / ۶ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۰:۴۴
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 99060605118
  • خبرنگار : 90047

ایلخان نوری: با وجود کرونا از برنامه ها عقب نیستیم/تعطیلی استخرها منجیان غریق را بیکار کرد

ایلخان نوری: با وجود کرونا از برنامه ها عقب نیستیم/تعطیلی استخرها منجیان غریق را بیکار کرد

رییس فدراسیون غواصی و نجات غریق گفت: هر چند از زمان شیوع کرونا تا به امروز به دلیل تعطیلی استخرها و اماکن ورزشی درآمدزایی نداشتیم، اما از برنامه های خود عقب نیستیم و در چنین شرایطی درآمدزایی هم می کنیم.

ایلخان نوری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: از زمان شیوع کرونا و به دلیل تعطیلی استخرها و اماکن ورزشی بسیاری از فعالیت ها و برنامه هایی که در ۶ ماه اول سال پیش بینی کرده بودیم محقق نشد و درآمدزایی فدراسیون به صفر رسید، اما از اواسط تیرماه که دوره های آموزشی خود را در سطح کشور به صورت وبینار برگزار کردیم. شرایطمان از نظر درآمدزایی بهتر شده و حتی در چنین شرایطی اولین کمک خود را به هیات های استانی نیز انجام دادیم.

وی در پاسخ به این پرسش که میزان خسارت وارد شده به فدراسیون نجات غریق و غواصی در دوران کرونا چه میزان بوده است، گفت: خسارت وارد شده زیاد و قابل گفتن نیست، یکی از مشکلات ما در دوران کرونا تعطیلی استخرها و بیکار شدن منجیان غریق بود که این مساله آسیب زیادی را از نظر درآمدزایی به آنها وارد کرد.

رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی همچنین با اشاره به لغو مسابقات جهانی نجات غریق در شهریور، خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین رویدادهای ما در سال جاری اعزام تیم کامل به مسابقات جهانی نجات غریق در ایتالیا بود که متاسفانه از سوی فدراسیون جهانی لغو شد.

نوری پیرامون این پرسش که چقدر از برنامه های فدراسیون عقب هستید، تصریح کرد: از تیرماه که برنامه های آموزشی، دوره های ارتقای مربیگری، داوری و آمادگی جسمانی منجیان را به صورت وبینار آغاز کردیم شرایط بهتر شده و برنامه هایی که در گذشته پیش بینی کرده بودیم و امکان برگزاری آنها را نداشتیم، جبران کردیم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر هیچ بدهی به جایی نداریم و با توجه به این که شرایط هیات های استان ها را از نظر درآمدزایی نیز به خوبی درک می کنیم سعی کردیم در حد توانمان از آنها حمایت کنیم. امیدوارم این حمایت ها در این شرایط کرونایی ادامه داشته باشد تا در اجرای برنامه های خود با مشکل مواجه نشوند.

نوری در پایان درباره سمت جدید خود به عنوان مشاور رییس فدراسیون آسیا و اقیانوسیه در توسعه نجات غریق در آسیا گفت: با توجه به جایگاه استراتژیک ایران در منطقه و فعالیت های خوبی که در توسعه و آموزش نجات غریق در کشورهای همسایه داشت، به این سمت منصوب شدم تا در آینده با هدف جذب اعضای بیشتر گام های موثری را در آسیا بردارم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha